Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de curatenie si ridicare, transport si depozitare a deseurilor menajere din Pasajul Universitatii


Anunt de participare numarul 101661/10.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala:  Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Punct(e) de contact:  Bogdan Tat, Tel. 0213138170, Email:  [email protected], Fax:  0213138170, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de curatenie si ridicare, transport si depozitare a deseurilor menajere din Pasajul Universitatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti-Pasajul Universitatii
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 195, 000 si 585, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul estimat de contracte subsecvente ce vor fi incheiate in perioada de derulare a acordului cadru: 2.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 390.000lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de curatenie si ridicare, transport si depozitare a deseurilor menajere din Pasajul Universitatii - Municipiul Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala estimata pentru acordul cadru ? conform caietul de sarcini.
Cantitatea minima estimata pentru acordul cadru? conform caietul de sarcini
Cantitatile maxime estimate pentru cel mai mare contract subsecvent sunt valorile mentionate in caietul de sarcini pentru 1 an de zile.
Valoarea estimata fara TVA: intre 195, 000 si 585, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica art. 122 lit. i din OUG34/2006 modificata
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 3900 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea;
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si asigurarea de accidente de munca si boli profesionale;
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale-1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lnaga Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, respectiv certificatul de inregistrare, valabile la data depunerii ofertei;
- 2.Certificat de inmatrculare;
-3.Certifcat de cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 750.000 lei.Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa experienta similara.Recomandare-Se va prezenta o recomandare pentru contractul similar care va fi prezentat la cerinta minima referitoare la Experienta Similara;trebuie sa contina date despre: numele beneficiarului, serviciul prestat, valoarea contractului finalizat.Istoricul litigiilor.Resurse umane.Informatii privind subcontractantii.Standarde de asigurare a calitatii-ISO 9001;Standarde de protectia mediului-ISO 14001Cerinte minime privind masurile de securitate si sanatate ocupationala-OHSAS 18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autorizatie pentru desfasurarea de servicii pe teritoriul Municipiului Bucuresti Licenta pentru serviciul public de salubritate a localitatilor, valabila pana la terminarea perioadei de derulare a acordului-cadru Contract cu o groapa ecologica in vederea depozitarii deseurilor menajere. Licenta pentru transport. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din categoria serviciilor de salubrizare.Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a unui contract similar in valoare de minim 390.000 lei, fara TVA. Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009 separat pe fiecare an in parte) si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului.Lista personalului responsabil - ?cheie" care va fi angajat in cadrul contractului.Minim 2 persoane calificate/tura;Un tehnician.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2010 11:00
Locul: Administratia Strazilor Bucuresti ? Corp A, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3;, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Sos Oltenitei, Nr. 107-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021-3195183, Fax:  021-3191688
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Domnita Ancuta, Nr.1, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Tel. 021-3101860, Fax:  021-3101860
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2010 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer