Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Serviciul de finantare rambursabila interna sub forma unei linii de finantare"


Anunt de participare numarul 138935/15.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel. +40 0241488157, Email: [email protected], Fax: +40 0241488924, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Serviciul de finantare rambursabila interna sub forma unei linii de finantare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 68, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendar contracte subsecvente: nr1-2012-2013; nr2- 2013-2014; nr3 -2014-2015; nr4-2015-2016. Val estim a celui mai mic CS: 800.000 lei, val estim a celui mai mare CS: 20.000.000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei finantari rambursabile interne, sub forma unei linii de finantare in valoare de 68.000.000 lei, pe o perioada de patru ani, conform caietului de sarcini
Cu dreptul autoritatii contractante de rambursa integral sau partial linia de credit oricand pe durata linei de finanatare fara perceperea de costuri, comisioane, sau taxe suplimentare pentru rambursarea anticipata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei linii de finantare in valoare de 68.000.000 lei pe o perioada de patru anivaloarea maxima estimata a acordului cadru este de 68.000.000 lei pentru o cantitate maxima de 12 proiectevaloarea minima estimata a acordului cadru este de 60.000.000 lei pentru o cantitate minima de 11 proiecte
cantitatea maxima estimata ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: 20.000.000 aferent pentru 4 proiectecantitatea minima estimata ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: 800.000 aferent pentru 1 proiect
Valoarea estimata fara TVA: 68, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantieide participare :50.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile de la data limita de depunere a candidaturilor. Modul de constituire: 1. Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 50.000 lei, valabil pentru o perioada de 120 zile de la data limita de depunere a candidaturilor stabilita in anuntul de participare.Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si complarile ulterioare, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma 12020 lei fara TVA calculata conform prevederilor art. 278^1 alin(1) lit. d) din O.U.G. nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de catre CNSC;2. Prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631);Nota: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 0, 1% din valoarea fiecarui contract subsecvent.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, inainte de intrarea in vigoare a contractului subsecvent de servicii de acordare de credite, in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca s-a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, pentru contractarea liniei de finantare.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de tragere;Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de tragere a creditului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Se va completa si prezenta in original formularul din sectiunea Modele de formulare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.
Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare memebru al grupului are obligatia de a depune acest cetificat (fiecare membru al asociatiei)Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratia se va completa si prezenta olograf (scrisa integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele Formulare, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia.
Atentie: In cazul in care exista asociati /subcontractanti /terti sustinatorifiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original.Cerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Se va completa si prezenta in original formularul A -Declaratie privind eligibilitatea, din sectiunea Modele Formulare.In cazul in care exista asociati /terti sustinatorifiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original.Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Se va completa si prezenta in original formularul B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din sectiunea Modele formulare.In cazul in care exista asociati fiecare membru al asocierii are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul B.Formularul B1 din sectiunea Modele formulare va fi completat si prezentat in original de tertul sustinator (daca este cazul).Pentru persoane juridice romane:
Declaratia va fi insotita de:
a) Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat ;b) Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local.Nota: Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al candidatului cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Din certificatele de atestare fiscala sa reiasalipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Pentru persoane juridice straine:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in limba de origine ? in oricare dintre formele: original/copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al candidatului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare cele in care se depun ofertele. Persoane juridice / fizice romane:
1. Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului (asociatii sai daca este cazul) care sa includa si serviciile care fac obiectul prezentei achizitii.
Cand se depune oferta comuna, asociatii vor prezenta si certificatul constatator din care sa rezulte codul CAEN pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: Certificatul constatator se depune in original/ copie legalizata/copie lizibilasemanta si stampilata de reprezentantul legal al candidatului cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu precizarea faptului ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care a prezentat acest document in copie.2 Autorizatie eliberata de Banca Nationala a Romaniei sau, in cazul institutiilor din alte state membre, de autoritatea competenta din statul de origine care sa-i ateste dreptul de a desfasura activitatile ce fac obiectul achizitiei, valabilita la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila semanta si stampilata de reprezentantul legal al candidatului cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straine
Cerinta obligatorie:
1. Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident, in traducere autorizata si legalizata in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca, candidatul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii2. Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs - in original/copie legalĂ­zata/copie lizibikla semnata si stampilata de reprezentantul legal al candidatului cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media globala a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiati 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011.
Conversia leu-euro se va raporta la curesul mediu BNR aferent fiecarui an in parte respectiv : pentru 2009 ? 4, 2373 lei, pentru2010 - 4, 2099 lei, pentru.2011- 4, 2379 (sursa : www.bnr.ro). Atunci cand cifra de afaceri este exprimata in alta moneda decat leul, echivalenta leu/ alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anula comunicat de BNR pentru moneda respectiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, care sa respecte dispozitiile art. 11^1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.
Atunci cand un grup de operatori economici depune candidatura comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinere tehnica si/sau profesionala a unui/unor persoane capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus. In cazul cadidaturilor comune situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati care, conform acordului de asociere, a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
O lista a principalelor servicii de finantare a creditelor de investitii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Serviciile de finantare a creditelor de investitii enumerate in lista (in formularul C2)se confirma prin prezentarea a minim 1 recomandare/certificare/confirmare. Aceasta va fi emisa sau contrasemnata de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar si se va depune in original/ copie legalizata/copie lizibila semnata si stamplilata de reprezentantul legal al candidatului cu mentiunea?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Cifra de Afaceri Pt cea mai mare valoare a mediei globale a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (CA max) se va acorda 100 pct. Pt alta val a (CAn) se va calcula astfel: CA(n)/CAmax x 100 pct
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2012 13:00
Locul: B-dul Tomis nr.51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluaresi reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care ofertantii clasati pe locul 10 vor aveamedia globala a cifrei de afaceri egala, vor fi calificati toti ofertanti.2.Contractul subsecvent se va incheia dupa obtinerea de catre autorit contrac a avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, cu privire la contractarea creditului bancar.3. Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in runde, pana la identificarea si stabilirea, pe baza criteriului de atribuire, a ofertei cu cel mai scazut cost total al imprumutului, respectiv cel mai mic procent al dobanzii4. Autoritatea contractanta intentioneaza sa preselecteze un numar de minim 3 candidati si maxim 10 candidati pentru etapa a II-a de negociere.Candidatii preselectati in ordinea descrescatoare a punctajului obtinut conform crteriului de selectieanterior prezentat, referitor la media globala acifrei de afaceri pentru anii 2009, 2010 si 2011.Numarul de candidati preselectati trebuie sa fie cel putin egal cu numarul minim indicat in anuntul de participareIn cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriul de preselectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta, in conformitate cu prevederile art. 117 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, are dreptul: a) fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare;b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate depune contestatie in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. 1 lit a) din OUG. Nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publica Locala , Serviciul Juridic
Adresa postala: Bulevardul Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. +40 0241488115, Fax: +40 0241488924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2012 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer