Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de hranire a personalului militar din garnizoana Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 70972/20.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02295
Adresa postala: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Nicoara, Tel.0264/592481, Email: [email protected], Fax: 0264/597553, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de hranire a personalului militar din garnizoana Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Maxim 3 locatii de preparare a hranei si 5 locatii de servire din microgarnizoanele Someseni, Floresti si Cluj-Napoca.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 43 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 356, 000 si 12, 493, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cate un contract subsecvent pentru fiecare an, respectiv 4 contracte subsecvente in total.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciu de hranire a aproximativ 1100 de persoane din cadrul Ministerului Apararii Nationale din garnizoana Cluj-Napoca, dispuse in 5 locatii diferite, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranirea a aproximativ 1100 de persoane din cadrul Ministerului Apararii Nationale, dispuse in 5 puncte diferite.
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 356, 000 si 12, 493, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2009 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, de 0.5% din valoarea maxima a acordului-cadru, respectiv 62.460 lei;Garantia de buna executie, in valoare de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite alocate din bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 si 45 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, la care se anexeaza certificate de atestare fiscala emise de organele financiare ale administratiei financiare precum si de organele financiare ale administratiei locale.
3. Certificat inregistrare la ORC, insotit de certificat constatator prezentat in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale;
2. Copie certificata de reprezentantul legal al firmei dupa Bilantului contabil din ultimul an (2007);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. prezentarea fisei cu date complete;2. Cifra medie de afaceri (proprii) de cel putin 3.190.000 lei / 792.000 (euro);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Listaa principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
2. Fisa/fise privind experienta similara;
3. Recomandari din partea altor beneficiari;
4. Autorizatii sanitare (sanitar-veterinare) pentru mijloacele de transport mentionate;
5. Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice;
6. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract (mai multe contracte) care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare (aceeasi grupa CPV), in valoare de 792.000 euro;2. incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multe contracteavand ca obiect prestarea de servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 3.190.000 lei / 792.000 (euro);3. Cel putin o recomandare;4. Completarea formularelor complete;5. Completarea formularelor complete;6. Completarea formularelor complete;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
tehnic
40%
Descriere:
2.
financiar
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-121/12.01.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S6-007208 din 10.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2009 09:30
Locul: Compartimentul achizitii al UM 02295.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Toate persoanele care prezinta imputernicire din partea operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
UM 02295
Adresa postala: Str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel.0264592481, Email: [email protected], Fax: 0264597553
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (inclusiv OUG 143/2008).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment achizitii al UM 02295
Adresa postala: Str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel.0264592481, Email: [email protected], Fax: 0264597553, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2009 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer