Licitatie Publica - Serviciul de imprimare documente a Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara
Anunt de participare numarul 139809/20.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Fiscala a Municipiului Timisoara
Adresa postala: BD MIHAI EMINESCU, NR 2B, COD POSTAL 300030, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Bodo, Tel. +40 256408100, Email: [email protected], Fax: +40 256408191, Adresa internet (URL): www.dfmt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de imprimare documente a Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante B-dul M. Eminescu nr. 2B si la Iulius Mall str. Demetriade nr. 1 pentru Compartimentul Impuneri Mijloace de Transport Persoane Fizice si Juridice
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de imprimare documente a Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara asa cum este precizat in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Volumul estimat de pagini tiparite precizat in caietul de sarcini este de 151.000 pagini/luna x 36 luni= 5.436.000 pagini
Valoarea estimata fara TVA: 761, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de: 11.000 ron.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor;Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin viramennt bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO89TREZ62124510220XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza - Formularul nr. 11Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus In cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA(pentru IMM-uri 2, 5%), emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform - Formular nr. 19, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mic de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se prezinta in original si devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formular 12A;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la rat. 181 din OUG 34/2006 - Formular 12B;
3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre buget local(sau echivalent pentru persoane juridice straine) in original, copie legalizata sau "copie conform cu originalul" cu semnatura si stampila operatorului economic;
4. Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, organ de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale(sau echivalent pentru persoane juridice straine)de pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie legalizata sau "copie conform cu originalul" cu semnatura si stampila operatorului economic;* Certificatele fiscale mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formular nr. 1;
6. Declaratia privind neincadrarea in prevederilr art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 1E;(documentul trebuie prezentat si de subcontractantul/Tertul sustinator)* Persoaanele care detin functia de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Primar - Nicolae Robu- Director Executiv - Ec. Adrian Bodo
7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 12C; In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau "copie conform cu originalul" cu semnatura si stampila operatorului economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit(traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si valabile la data depunerii ofertei). Acestea vor prezenta in original, copie legalizata sau"copie conform cu originalul" cu semnatura si stampila operatorului economic;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita prezentarea de informatii cu privire la principalele servicii prestate in ultimii 3 ani care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, si din care sa rezulte ca ofertantul, in baza unuia sau mai multor contracte, a prestat in ultimi 3 ani servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri a carui/caror valoare cumulata este de cel putin 250.000 lei, fara TVA
2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic si care vor fi puse la dispozitia Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara
3. Se solicita prezentarea de informatii cu privire la punctul de prezenta de care dispune operatorul economic pentru prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei
4. Se solicita prezentarea de informatii despre persoane responsabile pentru indeplinirea contractului(minim 2)si persoane responsabile pentru activitati de service(minim 2)
5.Informatii privind subcontractantii
Declaratie si lista privind subcontractantii(daca este cazul), conform formular nr. 9 precum si acordurile de subcontractare.
Ofertantii sant obligati sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate si urmatoarele documente: declaratie pe propria raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular 1E;
Certificat sistem de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent;
Certificat sistem de management de mediu ISO 14001 sau echivalent;
Certificat ISO 27001 sistem de management al securitatii informatiei sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2012 14:00
Locul: sediul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara etaj 1 camera 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii UCVAP-ului daca este cazul si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art. 11 alin 4 din HG 925/2006 de a prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare, insotit de: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 1;
- Fisa informatii generale;Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratie conform art. 11 alin 4 din HG 925/2006, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare(nu mai mic de 3 zile lucratoare).In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul vafi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi formulata in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta a actului considerat nelegal conform prevederilor art. 256^2 alin. 1 lit. a. din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios
Adresa postala: B-dul Mihai Eminescu nr. 2B, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. +40 256408100, Email: [email protected], Fax: +40 256408194
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2012 13:33