Licitatie Publica - Serviciul de imprimare documente a Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara
Valoarea Contractului:
750.168 RON
Castigatorul Licitatiei: ETA2U S.R.L.
750.168 RON
Castigatorul Licitatiei: ETA2U S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 139809/23.01.2013
Informatii anunt de participare asociat 133069
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Fiscala a Municipiului Timisoara
Adresa postala: BD MIHAI EMINESCU, NR 2B, COD POSTAL 300030, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Bodo, Tel. +40 256408100, Email: [email protected], Fax: +40 256408191, Adresa internet (URL): www.dfmt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de imprimare documente a Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante B-dul M. Eminescu nr. 2B si la Iulius Mall str. Demetriade nr. 1 pentru Compartimentul Impuneri Mijloace de Transport Persoane Fizice si Juridice
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de imprimare documente a Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara asa cum este precizat in caietul de sarcini
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
750, 168RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S206-339101din19.10.2012
Contract nr: 1 Denumirea: Serviciul de imprimare documente a Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara
V.1) Data atribuirii contractului 13.12.2012
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ETA2U S.R.L.
Adresa postala: Str. Gheorghe Dima Nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300079, Romania, Tel. 0256220287, Email: [email protected], Fax: 0256499508, Adresa internet (URL): www.eta2u.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 761040.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 750168.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 36
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Nu se cunoaste
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art. 11 alin 4 din HG 925/2006 de a prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare, insotit de: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 1;
- Fisa informatii generale;Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratie conform art. 11 alin 4 din HG 925/2006, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare(nu mai mic de 3 zile lucratoare).In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul vafi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios
Adresa postala: B-dul Mihai Eminescu nr. 2B, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. +40 256408100, Email: [email protected], Fax: +40 256408194
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2013 09:22