Licitatie Publica - Serviciul de inchiriere utilaje tehnologice- excavator senile, putere motor minim 120CP pt. EPCVJ, excavator senile putere motor minim 120CP pt. subunitati
Anunt de participare (utilitati) numarul 47692/25.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: serviciul ASL, Tel.0254506151, In atentia: d-lui Bodea Adrian, Email: [email protected], Fax: 0254546528, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara, nr. 2 , ,Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul ASL, Tel.0254506151, In atentia: ing. Bodea Adrian, Email: [email protected], Fax: 0254546528 , ,Adresa internet (URL): www.cnh.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara, nr. 2 , ,Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: casieria CNH SA, Tel.0254506100, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara, nr. 2 , ,Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: registratura CNH SA, Tel.0254506100 , ,In atentia: Dir. Comerciale, Serv. ASL, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciul de inchiriere utilaje tehnologice- excavator senile, putere motor minim 120CP pt. EPCVJ, excavator senile putere motor minim 120CP pt. subunitati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: EPCVJ si subunitatile CNH-SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de inchiriere utilaje tehnologice- excavator senile, putere motor minim 120CP pt. EPCVJ, excavator senile putere motor minim 120CP pt. subunitati, pe baza de comenzi lunare sau ocazionale functie de necesitatile unitatilor miniere beneficiare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45500000-2 - Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 utilaj tip EXCAVATOR senile putere motor minim 120CP - pt. EPCVJ
3 utilaje tip EXCAVATOR senile putere motor minim 120CP - pt. subunitatile CNH-SA
Valoarea estimata fara TVA: 56, 745RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.07.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 492 lei pt. lotul I, 360 lei pt. lotul II, garantie de buna executie: 5 % din pretul contractului / lot, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fond.de prod.Plata OP, CEC certif.conf.legii 59/1934, comp cu en el dupa 30 zile dar nu mai mult de 60 de la fact.Prest.are oblig.de a initia lantul de comp
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34 / 2006 conform formular din documentatie atribuire, declaratie privind calitatea de participant la procedura, situatia privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, certificat constatator emis de Oficiul Comertului, certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil sau extrase de bilant vizat de DGF
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista subcontractanti, acord asociere, lista principalelor servicii similare, structura parcului de utilaje, documente de proprietate pentru utilaje sau contracte de inchiriere a acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: lichiditati la casieria CNH SA sau OP in contul RO78RNCB0165020174910001- BCR filiala Petrosani.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2008 14:00
Locul: sediul CNH -SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare; persoanele imputernicite ale operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030048, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA- Serv. Legislatie Contencios Juridic
Adresa postala: str.Timisoara, nr. 2 , ,Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel.0254506100, Fax: 0254541315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2008 13:18