Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de intocmire a documentatiei tehnico-economice pt. Amenajare complex rutier zona Michelangelo


Anunt de participare numarul 82076/14.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Scutariu, Tel.0256-408453/408367, In atentia: Cristina Scutariu, Laura Dinca, Email: [email protected], Fax: 0256-408367/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul pentru Consiliere Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de intocmire a documentatiei tehnico-economice pt. Amenajare complex rutier zona Michelangelo
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ofertantii vor depune oferta pentru Intocmirea documentatiilor tehnico-economice, respectiv: SF, PT, CS, DE, aferente obiectivului de investitii: , ,Amenajare complex rutier zona Michelangelo Timisoara , in conformitate cu cerintele din Tema de proiectare.
Podul Michelangelo este amplasat in zona centrala a municipiului Timisoara si reprezinta una dintre cele mai importante structuri de traversare ale orasului, asigurand legatura intre partea de nord si cea de suda acestuia pe patru benzi de circulatie.Consolidarea Podului Michelangelo si amenajarea acestei intersectii are o importanta deosebita pentru locuitorii municipiului din punct de vedere economic si social. Realizarealucrarii , , Amenajare complex rutier zona Michelangelo va imbunatatii considerabil viabilitatea si starea tehnica a partii carosabile si implicit confortul sisiguranta utilizatorilor.Continutul si structura documentatiei va fi conforma cu prevederile H.G. nr. 28/2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventie si cu prevederile Ordinului 863/2008 ptr.aprobarea Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din H.G. nr. 28/2008.Proiectantul va respecta toate normele de protectia mediului, protectia muncii si siguranta circulatiei rutiere, in vigoare la data intocmirii proiectului.La elaborarea documentatiei, echipa de proiect va avea in vedere toate lucrarile de dezafectare (constructii, instalatii, etc), utilizarea unor materiale de buna calitate la standarde europene pentru propunerile de interventieprecum si planificarea executiei lucrarilor astfel incit acestea sa se desfasoare in conditii optime.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322300-4-Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii vor depune oferta pentru Intocmirea documentatiilor tehnico-economice, respectiv: SF, PT, CS, DE, aferente obiectivului de investitii: , ,Amenajare complex rutier zona Michelangelo Timisoara , in conformitate cu cerintele din Tema de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 840, 300RON
II.2.2) Optiuni
Da
autoritatea contractanta are dreptul de a aplica prev. art.122 lit.j) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 16.000 lei; garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere-Formular 12A; Declaratie pe propria raspundere-Formular 12B;Certificat fiscal-buget gen. consolid statului;Certificat Fiscal-impozite si taxe-buget local;Daca in tara de origine/tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de natura celor de mai sus, /doc. nu vizeaza toate sit. de la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006: declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar, in fata unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asoc. profes. care are competente in acest sens;Inform. Gen.-Form. B1;Certif. constatator ORC;Doc. care dovedesc o forma de inregistr.conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani realizarea unei cifre medii anuale de afaceri: 1.650.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara2.Resurse umane3.Resurse tehnice4.subcontractantii/asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Declaratie si Lista princip. servicii similare prestate in ultimii 3 ani;indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani, a unui contract care a avut ca obiectserviciul de intocmire a documentatiei tehnico-economice de Proiectare si ExpertizarePoduri, cu valoare - 250.000lei fara T.V.A.-contract, recomandare/certificare de buna executie din partea beneficiarului/clientului respectiv.Contractul si recomandarea se vor prezenta in original sau copie legalizata;inca o recomandare din partea unui alt beneficiar/client care trebuie sa precizeze cel putin modul deindeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;Recomandarea se va prezenta in original sau copie legalizata; Obligatii contractuale in desfasurare;2. Un Inginer cu specialitatea C.F.D.P cu experienta in proiecte similare-consolidari de poduri cu certificari si calificari relevante; Un Inginer cu specialitatea C.F.D.P cu experienta in proiecte similare-lucrari de drumuri cu certificari si calificari relevante;Se va prezenta CV-ul insotit de atestate profesionale valabilesi documentul din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si persoana desemnata; 4. Declaratia si Lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare;Acorduri de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiate in vederea participarii la procedura de incheiere a acordului cadru;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
solutia tehnica propusa
35%
Descriere:
2.
Siguranta in exploatare
7%
Descriere:
3.
Protectia mediului
7%
Descriere:
4.
Protectia impotriva zgomotului
7%
Descriere:
5.
Durata de realizare a documentatiei
14%
Descriere:
6.
pretul ofertei
30%
Descriere: pretul cel mai scazut punctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2009 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contest. a actului invocat ca nelegal, atat la CNSC cat si la autorit.contract. sau in justitie conform L 554/2004;10 zile de la comunic.deciziei CNSC, in instanta-Curtea de Apel Timisoara;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice - Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367/408453, Fax: 0256-408477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2009 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer