Licitatie Publica - SERVICIUL DE INTRETINERE , REVIZIE SI REMEDIERE DEFECTE ASCENSOARE DE PERSOANE SI DE MATERIALE
Anunt de participare numarul 120363/28.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Adresa postala: incinta port Constanta nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Olimpia Cojocea, Tel. 0241616104, 0241616124, int110, 125, Email: [email protected], Fax: 0241616229, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Siguranta navigatiei
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Salupe cu corp metalic aluminiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Constanta, Tulcea Galati
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Salupe cu corp metalic aluminiu necesare si specifice desfasurarii activitatii de supraveghere si control, in indeplinirea atributiilor ce ii revin Autoritatii Navale Romane, prin lege, in domeniul sigurantei navigatiei.Salupele trebuie sa corespunda specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34521100-6 - Vedete de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 480, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 38.000 lei sau 9.135 euro. Garantie de buna executie 10%(5% pt IMM)din valoarea contractata exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii. Plata se face in perioada 25-30 a lunii in care se emite factura.Plata se face in baza proceselor verbale de predare primire/receptie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic va avea ca activitatea principala ?constructia de nave si structuri plutitoare?, cod CAEN 3011 si va prezenta: Copie certificat de inmatriculare ? cu activitatea principala ?constructia de nave si structuri plutitoare? cod CAEN 3011.In cazul in care aceasta activitate nu este activitate principala nominalizata in certificatul de inmatriculare operatorul economic va prezenta si Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, in baza Legii 359/2004 actualizata cu Ordinul nr. 337/2007, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei si valabil la data depunerii ofertei, din care sa reiasa ca operatorul economic are ca obiectsecundar autorizat de activitate ? constructia de nave ? COD CAEN 3011
Documente care atesta statutul deIMM, Declaratie pe propria raspundere a reprezentatilor legali pentru incadrarea in plafoanele referitoare la cifra de afaceri medie anuala neta provenita din activitati similare obiectului contractului, numarul mediu anual de salariati si activele totale(Formularul 5)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre mediianuale de afaceri pe ultimii 3 ani, din activitati similare obiectului contractului. Se vor prezenta copii dupa bilantul contabil la 31.12.2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
plafonul pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, din activitati similare obiectului contractului va fi de minim 3.827.200 leiechivalentul a 920.000 ?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind listaprincipalelor furnizari de produse similare obiectului contractului efectuate in ultimii 3 ani, continand cantitati, perioade de livrare, beneficiari. Recomandari din partea beneficiarilor nominalizati.Standarde de asigurarea calitatii, se solicita ca ofertantii sa prezinte calificarea procedurilor de sudare aluminiu pe tip de imbinari, vizate de ANR sau alte societati de clasificare recunoscute si lista sudorilor autorizati ANR conform Norme Tehnice MLPTL- ANR 2002. Certificarea implementarii sistemului de asigurarea calitatii in domeniul obiectului contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa fi finalizat (in ultimii 3 ani) cel putin 1 contract similar de furnizare produse ? salupe cu corp metalic aluminiu ?, in valoare de min . 1.248.000 lei / 300.000?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
componenta tehnica
20%
20
Descriere: durata predare salupe
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2011 18:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ( CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian, Localitatea: constanta, Cod postal: 900153, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Navala Romana, Serviciul Juridic
Adresa postala: Incinta Port Constanta, nr.1, Localitatea: constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. 0241/616124, Fax: 0241/616229
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2011 09:07