Licitatie Publica - SERVICIUL DE INTRETINERE ARBORI
Anunt de participare numarul 7003/24.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Constanta
Adresa postala: B-dul. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: Directia Tehnic-Achizitii, Tel.0241708157, In atentia: D-nei. Mutalap Ghiulnihal, Fax: 0241708195
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Constanta
Adresa postala: Str. Ecaterina Varga nr. 25-27, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: Biroul nr. 6, Tel.0241708160, In atentia: Directiei Tehnic-Achizitii, Fax: 0241708195
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Constanta
Adresa postala: Str. Ecaterina Varga nr. 25-27, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: Biroul nr. 6, Tel.0241708160, In atentia: Directiei Tehnic-Achizitii, Fax: 0241708195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIUL DE INTRETINERE ARBORI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: domeniul public al Municipiului Constanta si statiunii Mamaia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Varuitul unui numar de 32454 bucatiarbori, cu o suprafata de varuit de 1, 8 mp/arbore
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77313000-7 - Servicii de intretinere a parcurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata totala arbori pentru varuit: 58417, 2 mp
Valoarea estimata fara TVA: 168, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gerantie participare: 2000 lei, sume cash depuse la casieria din Str. Ecaterina Varga nr. 25-27; garantie buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, informatii privind neincadrarea in art. 181, certificate obligatii catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
raportare contabila la 30.06.2006, bilant contabil al anului 2005
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani, declaratie efectiv mediu personal angajat si cadre de conducere, declaratie privind utilaje, instalatii, echipamente tehnice, informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: se achita numerar la casieria din Str. Ecaterina Varga nr. 25-27
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2007 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori desemnati de UCVAP (daca este cazul)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor si Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 3; Str. Traian nr. 23, Localitatea: Bucuresti; Constanta, Cod postal: 30081;900743, Romania, Tel.0213104641; 0241606572, Email: office.cnsc.ro; [email protected], Fax: 0213104642;0241616003
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria Municipiului Constanta - Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241708115, Fax: 0241708195
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Constanta - Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241708115, Fax: 0241708195
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2007 11:44