Licitatie Publica - Serviciul de intretinere si dezvoltare a Sitemului Informatic de Management de documente - Lotus Notes, si a portalului DFMT
Valoarea Contractului:
61.481 RON
Castigatorul Licitatiei: EXPERTISSA TIMISOARA S.R.L.
61.481 RON
Castigatorul Licitatiei: EXPERTISSA TIMISOARA S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 128489/11.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Fiscala a Municipiului Timisoara
Adresa postala: BD MIHAI EMINESCU, NR 2B, COD POSTAL 300030, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Bodo, Tel. +40 256408100, Email: [email protected], Fax: +40 256408191, Adresa internet (URL): www.dfmt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de intretinere si dezvoltare a Sitemului Informatic de Management de documente - Lotus Notes, si a portalului DFMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante - B-dul Mihai Eminescu nr. 2B
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii avand ca obiect: Intretinerea si dezvoltarea Sistemului Informatic de Management de documente- Lotus Notes si a portalului Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara www.dfmt.ro
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72422000-4 - Servicii de dezvoltare de aplicatii server internet sau intranet (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
61, 480.64RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 14 Denumirea: Serv. de intretinere si dezv. a Sistemului Informatic de Management de doc si portal DFMT
V.1) Data atribuirii contractului 22.08.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
EXPERTISSA TIMISOARA S.R.L.
Adresa postala: Str. Dr. Ioan Muresan, Nr. 58, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300752, Romania, Tel. 0356-401668, Email: [email protected], Fax: 0356-401669, Adresa internet (URL): www.expertissa.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 61480.64 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 61480.64 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Servicii avand ca obiect: Intretinerea si dezvoltarea Sistemului Informatic de Management de documente- Lotus Notes si a portalului Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, care cuprinde urmatoarele activitati: A.1 Administrarea si monitorizarea infrastructurii Domino si a clientilor Lotus Notes instalati; A.2 Intretinerea si dezvoltarea Sistemului Informatic de Management a documentelor si a fluxurilor de lucru; A.3 Extinderea infrastructurii Domin(servere si clienti noi); A.4 Dezvoltarea sistemului informatic; B.1 Servicii de mentenanta si suport portal DFMT; B.2 Servicii de administrare/ dezvoltare portal DFMT. Pretul contractului este compus: Pentru servicii incluse in abonament lunar: 1. Intretinerea Sistemului Informatic de Management de documente 1.756, 71 lei fara TVA/luna(pct.A.1, A.2 din caiet de sarcini); 2. Intretinerea portalului DFMT(inclusiv versiunea infochiosc) 1.904, 93 lei fara TVA/luna(pct. B.1 din caiet de sarcini); 3. Pentru servicii la cerere, neincluse in abonamentul lunar(A.3, A.4 si B.2 din caiet de sarcini) conform tarifelor din propunerea financiara si negociate in limita sumei de 17.540, 96 lei fara TVA. Durata contractului 12 luni.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Timis - Sectia de Contencios Administrativ si FIscal
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel. +40 256498054, Email: [email protected], Fax: +40 256200040
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios - Directia Fiscala a Municipiului Timisoara
Adresa postala: B-dul Mihai Eminescu nr. 2B, registratura, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel. +40 256408177, Email: [email protected], Fax: +40 256408194
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2012 11:06