Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de mentenanta constand in: revizii tehnice (RT), reparatii accidentale (RA), reparatii de nivel 1 (R1), reparatii echipamente energetice REE, managementul deranjamentelor ocazionale, reparatii de tip R2, RA2 si defrisari, pentru instalatiile de


Anunt de participare (utilitati) numarul 111492/17.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala:  STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Punct(e) de contact:  Madalina Luica, Tel. 0372523248, Email:  [email protected], Fax:  0372523810, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciul de mentenanta constand in: revizii tehnice (RT), reparatii accidentale (RA), reparatii de nivel 1 (R1), reparatii echipamente energetice REE, managementul deranjamentelor ocazionale, reparatii de tip R2, RA2 si defrisari, pentru instalatiile de inalta, de medie si joasa tensiune din RED apartinand CEZ DISTRIBUTIE SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: judetele Arges, Valcea, Olt, Gorj, Dolj, Teleorman, Mehedinti
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de mentenanta constand in: revizii tehnice (RT), reparatii accidentale (RA), reparatii de nivel 1 (R1), reparatii echipamente energetice REE, managementul deranjamentelor ocazionale, reparatii de tip R2, RA2 si defrisari, pentru instalatiile de inalta, de medie si joasa tensiune din RED
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532400-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.2)
45232200-4-Lucrari auxiliare pentru linii electrice (Rev.2)
45315300-1-Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
45315500-3-Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
77211300-5-Servicii de defrisare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de mentenanta constand in: revizii tehnice (RT), reparatii accidentale (RA), reparatii de nivel 1 (R1), reparatii echipamente energetice REE, managementul deranjamentelor ocazionale, reparatii de tip R2, RA2 si defrisari, pentru instalatiile de inalta, de medie si joasa tensiune din RED
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 530.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata se va face din fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePrezentare: declaratie de eligibilitate, declaratie privind inexistenta starii de faliment, certificate constatatoare privind plata catre bugetul de stat si bugetul local, cazier judiciar administrator societate, certificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: 90.000.000 lei
Ofertantul va prezenta bilantul contabil pentru anul 2009, vizat si inregistrat la Administratia FinanciaraRata Lichiditatii (RL) pentru ultimul exercitiu financiar (aferent anului 2009) de minimum 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara a ofertantului in ultimii 3 ani (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de minim: 45 000 000 lei (fara TVA)Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
Lista care sa dovedeasca ca detine/sau are contract de inchiriere/leasing/comodatpentrumijloacele auto, utilajele si utilajele speciale, minim necesare; Lista cu mijloacele de protectia muncii specificate; Declaratia care sa contina informatii despre structura personalului, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere;Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere prin care prestatorul declara ca are capacitatea tehnica si organizatoricapentru executarea intregului volum de lucrari anual ofertate de RT, R1, RA, REE, R2si defrisari, precum si a lucrarilor suplimentare prevazute in fisele tehnice standardizate, cu asigurarea conditiilor de calitate, mediu, SSM, PSI, NPM
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S219-336396 din 11.11.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2010 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita.S-a recurs la aceelerarea procedurii.Detaliile privind algoritmul de calcul sunt in Fisa de Date a Achizitiei si in Caietul de Sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala:  STR. NICOLAE TITULESCU nr.4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Tel. 0251415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala:  STR. NICOLAE TITULESCU NR. 187, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Tel. 0372523235, Fax:  0372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2010 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer