Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de mentenanta (intretinere si reparati) echipamente de tehnica de calcul si faxuri


Anunt de participare numarul 37301/26.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI CONSTANTA
Adresa postala: STR. ECATERINA VARGA NR. 25-27, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL NR. 6, Tel.0241-708160, In atentia: DIRECTIA TEHNIC-ACHIZITII, Fax: 0241-708195
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI CONSTANTA
Adresa postala: STR. ECATERINA VARGA NR. 25-27, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL NR. 6, Tel.0241-708160, In atentia: DIRECTIA TEHNIC-ACHIZITII, Fax: 0241-708195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de mentenanta (intretinere si reparati) echipamente de tehnica de calcul si faxuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bd. Tomis nr. 51, sediul principal
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea si reparatia echipamentelor de tehnica de calcul(calculatoare, imprimante, copiatoare, echipamente de retea) si faxuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72521100-4 - Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinere si reparatii de echipamente de tehnica de calcul si faXURI
Valoarea estimata fara TVA: 275, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE - 2000 RON SI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI, FARA TVA, CONSTITUITE CONF. SPECIFICATIILOR DIN DOCUMENTATIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA - FORMULAR A, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 - FORMULAR B, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI DE PE LANGA TRIBUNAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii trei ani - formular C2; Certificarea prestarii acestor servicii se va face prin prezentarea de recomandari in original, facturi, procese verbale de receptie etc. - in copii xerox semnate si stampilate; Informatii referitoare la pregatirea profesionala a personalului de conducere, personalului de specialitate si a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului - CV-uri; Informatii cu privire la utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Declaratie de conformitate, pe raspunderea furnizorului, care sa certifice originalitatea pieselor de schimb care vor fi folosite; Sa fie autorizat sa presteze operatiuni de service pt. cel putin un producator din fiecare categorie de echipamente mentionate in caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire-100 Ron, se achita numerar la casieria din str. Ecaterina Varga nr. 25-27
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2007 13:00
Locul: Bd. Tomis nr. 51, Primaria Mun. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, obsevatorii desemnati de UCVAP - M.F.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
PRIMARIA MUN. CONSTANTA, DIRECTIA ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA, SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: BD. TOMIS NR. 51, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241-708145, Fax: 0241-708195
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
SE POATE DEPUNE CONTESTATIE IN TERMEN DE CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE CONTESTATORUL IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2007 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer