Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de mentenanta (intretineresi reparatii ) pentru echipamente de tehnica de calcul (calculatoare, imprimante, copiatoare, fax-uri si echipamente de retea)


Anunt de participare numarul 71940/12.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de mentenanta (intretineresi reparatii ) pentru echipamente de tehnica de calcul (calculatoare, imprimante, copiatoare, fax-uri si echipamente de retea)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul din bd Tomis nr 51, Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea si reparatia echpamentelor de tehnica de calcul (calculatoare, imprimante, copiatoare, fax-uri si echipamente de retea)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinere si reparatiide echipamente de tehnica de calcul si faxuri
Valoarea estimata fara TVA: 336, 134RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 3500 lei si garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formular A; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181-Formular B; Certificat de atestare fiscala de plata a datoriilor catre bugetul de stat ;Certificat de atestare fiscala de plata a datoriilor catre bugetul local; Certificat constatator emis de ORC; Certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani-Formular C2;Prezentarea de documente care sa ateste prestarea serviciilor conform specificatiilor din fisa de date a achizitiei; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile de indepl. contractului insotite de CV-uri -Formular F; informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune ofertantul pt indeplinirea contractului-Formular E; declaratie de conformitate pe raspunderea furnizorului care sa certifice originalitatea pieselor de schimb; Formular D-informatii privind subcontractantii daca este cazul;Cerinta minima:
-Ofertantul va face dovada ca este autorizat sa presteze operatiuni de service pentru cel putin un producator din fiecare categorie de echipamente mentionate in caietul de sarcini; Autorizatia trebuie sa fie valabila la data depunerii ofertelor si va fi depusa in copie legalizataStandarde de asigurare a calitatii: dovada certificarii unui sistem de management al calitatii ISO 9001 pe 2001 pentru instalare, intretineresi service echipamente de tehnica de calcul si telecomunicatiiStandarde de protectia mediului: dovada certificarii unui sistem privind protectia mediului ISO 14001 pentru instalare , intretinere si service echipamente de tehica de calcul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: in urma unei solicitari scrise , numerar la sediul Primariei din str Ecaterina Varga nr 25-27 Constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2009 12:00
Locul: Primaria Municipiului Constanta, b-dul Tomis nr 51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare a ofertelor, observatori desemnati de UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6, Sector 3, Localitatea: Constanta, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str Traian nr 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241616003, Email: [email protected], Fax: 0241606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se poate depune contestatie in termen de5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publica Locala, Serviciul juridic
Adresa postala: bd Tomis nr 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241488115, Fax: 0241488195
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2009 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer