Licitatie Publica - Serviciul de optimizare a infrastructurii actuale de echipamente, a securizarii procedurii, scanarii si copierii documentelor
Anunt de intentie (utilitati) numarul 25686/14.09.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: RADU JIANU, Tel. +40 213074120, In atentia: Dicran Costache, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Serviciul de optimizare a infrastructurii actuale de echipamente, a securizarii procedurii, scanarii si copierii documentelor
II.2) Tipul de contract
Servicii
27 - Alte servicii
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de optimizare a infrastructurii actuale de echipamente, a securizarii procedurii, scanarii si copierii documentelor
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79521000-2 - Servicii de fotocopiere (Rev.2)
48730000-4-Pachete software de securitate (Rev.2)
79999100-4-Servicii de scanare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.10.2012
48 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000.24RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata cu OP in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura se va finaliza cu incheierea unui Acord Cadru pe o perioada de 4 ani
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Anuntul nu vizeaza reducerea termenelor de depunere a ofertelor
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 1, 800, 000.24 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2012 15:14