Licitatie Publica - Serviciul de paza
Anunt de participare numarul 76621/05.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01035 Bucuresti
Adresa postala: Str. rascoalei, nr. 3-5, loc. pantelimon, jud. ilfov., Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Punct(e) de contact: Parausanu Mihai, Tel.0213503406, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: 0213503410, Adresa internet (URL): Str. rascoalei, nr. 3-5, loc. pantelimon, jud. ilfov.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Buda, Com. Paulesti, Jud. Prahova, DN 1, km 70.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 444, 058 si 1, 110, 144RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: -
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Paza la obiectiv militar cu societati specializate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de paza.
Valoarea estimata fara TVA: intre 444, 058 si 1, 110, 144RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2009 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent in derulare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin o.p.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi calificati operatorii economici care sunt inregistrati la o autoritate competenta, au ca domeniu de activitate prestarea serviciului ce face obiectul prezentei proceduri, detin licenta de functionare eliberata de i.g.p, licenta de emisie eliberata de a.n.r.c.t.i, certificat de atestatre fiscala privind taxele si impozitele locale, certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice valabil la data depunerii candidaturii, certificat constatator de la registrul comertului, certificat de inregistrare fiscala de la registrul comertului, documente in copie legalizata.declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea si declaratie privind neincadrarea in art.181 din oug 34/2006.sa depuna chestionar de securitate completat conform prevederilor legale in vederea executarii verificarilor, cel mai tarziu pana la data depunerii candidaturii, durata de eliberare este de 30 zile lucratoare. formularul chestionarului de securitate se ridica de la sediul u.m 01035 bucuresti.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie cel putin de 750000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa prezinte cel putin 2 recomandari aferente contractelor de prestari servicii de paza finalizate in ultimii 3 ani sau in curs de derulare cu durata de minim 1 an.certificat care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, certificat care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului, certificat care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al sanatatii si securitatii in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 1 ; numar maxim: 99
-
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
-
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2009 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia autoritatii contractante, reprezentanti ai firmelor ofertante cu imputerniciri.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se aplica norma interna.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): -
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel bucuresti, sectia a viii-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr.107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021.3323564, Email: [email protected], Fax: 021.3321240, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiler juridic al U.M. 01035 Bucuresti
Adresa postala: Str. Rascoalei, nr. 3-5., Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Tel.021.3503406, Email: [email protected], Fax: 021.3503410, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2009 21:04