Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de paza


Anunt de participare numarul 82583/18.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01035 Bucuresti
Adresa postala: Str. Rascoalei, nr. 3-5, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Punct(e) de contact: Parausanu Mihai, Tel.0213503406, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: 0213503410, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Localitatea Paulesti D.N.1 km 70, Jud. Prahova.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 27 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 766, 704RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: valoarea estimata pentru anul 2009:90.123, 9 lei, valoarea estimata pentru anul 2010:357.556, 9 lei, valoarea estimata pentru anul 2011:357.556, 9 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de paza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de paza
Valoarea estimata fara TVA: 6, 766, 704RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2009 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, va fi exclus. Certificat de atestare fiscala eliberat de administratia financiara teritoriala, certificat de cazier judiciar al operatorului economic sau declaratie pe propria raspundere, certificat emis de administratia publica locala care sa ateste plata impozitelor si taxelor locale, cazier fiscal eliberat de D.G.F.P teritoriala, certificat emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, licenta eliberata de I.G.P.R.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 750.000 lei. Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 anu consecutivi (2006, 2007, 2008), in care sa fie inscris indicatorul economic solicitat, vizate si inregistrate de organele competente, Scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, prin care ofertantul poate dovedi cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de prestari servicii similar, a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat suma de 135.000 lei, echivalentul sumei de 32.142, 85 Eur, sa faca dovada ca la data depunerii ofertelor detine resursele tehnice, considerate strict necesare pentru indeplinirea acordului-cadru de prestari de servicii, prevazute in Formularul nr.12 din sectiunea II a Documentatiei de atribuire etapa I. O lista cu principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indifernt daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul nr.10. Operatorul economic va prezenta cel putin 2 recomandari din partea beneficiarilor enumerati in Lista de la pct.1. (Formularul nr. 11). Operatorul economic va face dovada ca detine resursele tehnice considerate strict necesar pentru indeplinirea acordului-cadru de prestari servicii printr-o declaratie pe propria raspundere (Formularul nr.12). Certificat prin care sa ateste faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde a calitatii, emis de organisme abilitatea, sau orice alt document care sa ateste faptul ca operatorul se afla in curs de certificare. Operatorul economic poate prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.STANDARD SOLICITAT: SR EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000) sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 1 ; numar maxim: 10
Capacitatea tehnica 70 pct, cuantumul prestarilor de servicii similare(experienta similar)-135.000 lei, capacitatea economica-financiara 30 pct, cuantumul cifrei de afaceri (750.000 lei)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Se aplica norma interna
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2009 11:00
Locul: La sediul unitatii militare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare din cadrul UM 01035, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, reprezentanti ai UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se aplica norma interna.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILUIL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI, SECTIA A VIII-A DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021.3323564, Email: [email protected], Fax: 021.3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei- cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier Juridic al UM 01035
Adresa postala: Str. Rascoalei, nr. 3-5, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Tel.021.3503406, Email: [email protected], Fax: 021.3503410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 17:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer