Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de paza


Anunt de participare numarul 2291/14.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01088 SLOBOZIA
Adresa postala: str. Amara, nr. 1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920049, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Stoica, Tel.+40243213850, Email: [email protected], Fax: +40243235952
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: cazarma U.M.01088 Slobozia strada Amara nr. 1 si cazarma UM 01088 din localitatea Rm. Sarat , strada Focsani nr. 18
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de paza timp de 4 luni (02.07 31.10.2007)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
23.424 ore (02.07-31.10.2007)
Valoarea estimata fara TVA: 137, 733RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitia de noi serv. similare ulterioare de la op. ec. a carei oferta va fi declarata castigatoare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.07.2007 pana la 31.10.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie part. 1.000 lei, Gar. de buna exec.: 8 % din pret contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat de la bugetul de stat. Plata prin virament in cont deschis la trez. statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Op. ec. trebuie sa posede autorizatie de securitate, elib. de autorit. de sec. a M.Ap. Este un crit. minim. Chestionarul de securitate se va ridica completa si depune la sediul autoritatii contractante in termen de 12 zile calendaristice de la data aparitiei anuntului de participare
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate: Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34; certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului/locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat; certificat constatator emis de O.R.C./ Tribunalul Teritorial. Cerinte minime: Vor fi exclusi ofertantii care se regasesc in una din situatiile prevazute la art. 180 sau 181 din OUG nr. 34/2006 sau care nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul consolidat al statului/local. sau cei care nu au ca obiect de activitate prestarea serviciului de paza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: Fisa de informatii generale; lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani; bilantul contabil din anul 2006 vizat si inregistrat de organele competente (copie autentificata).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime: Cifra de afaceri cel mult pe ultimii trei ani (2004, 2005 si 2006) care trebuie sa fie, in medie, mai mare decat 400.000 lei; indeplinirea sau finalizarea in ultimii trei ani a cel putin trei contracte care au avut ca obiect paza si protectia unor obiective, fiecare cu o valoare cel putin egala cu 140.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: Recomandari din partea altor beneficiari; decl. privind echp. th.; inf. referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile ptr.indeplinirea contractului; declaratii referitoare la efectivele cu personal de specialitate strict necesar ptr. prestarea activit. de paza .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime: copie legalizata a licentei de functionare eliberata de I.G.P.; copie a autorizatiei de functionare, licenta de emisie pe o anumita frecventa pusa la dispozitie de catre I.C.T.I.;recomandari din partea a cel putin 3 beneficiari ai caror contract prestari servicii paza a avut o valoare de cel putin egala cu 140.000 lei; 27 pistoale cu munitia aferenta; 18 spray cu gaz iritant lacrimogen; 18 bastoane de cauciuc/tomfa; 4 binocluri; 11 radiotelefoane; echipament de lucru/uniforma pentru personal; 6 sefi tura; 21 agenti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii(in zilele lucratoare intre orele 08.00 si 15.00).
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Este interzis a se depune oferte alternative
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.08.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2007 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor se vor prezenta in data de 11.05.2007 ora 09.50 la sediul achizitorului avand asupra lor documente de identitate si imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel -Sectia a VIII a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica-Serviciul contracte
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr.1 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel.3037080/11573
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2007 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer