Licitatie Publica - Serviciul de paza la obiective militare
Anunt de participare numarul 43865/20.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 01512 SIBIU
Adresa postala: str. Revolutiei nr. 3-5, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550170, Romania, Punct(e) de contact: SORIN GRUIA, Tel.0269432990/1220, 0745944478, Email: [email protected], Fax: 0269215554
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de paza la obiective militare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 182, 963.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 01.09.-31.12.2008;01.01.-31.12.2009;01.01.-31.12.2010;01.01.-31.12.2011;01.01.-31.08.2012
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de paza la U.M. 01512 Sibiu.Serviciul este organizat astfel: 1sef de tura, 3 posturi permanente(din care 2 de control), 1 agent de patrulare, 1 post in afara orelor de program.Primul contract subsecvent va fi incheiat cu ofertantul castigator, urmand ca pentru celelalte contracte subsecvente sa se reia competitia prin prezentarea ofertei financiare, autorizatiei de securitate si avizului de securitate.Contractele se pot prelungi cu pana la 4 luni, toate contractele insumate nu pot depasi 4 ani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
198451.20 ore prestate
Valoarea estimata fara TVA: 2, 182, 963.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 3600 lei. garantia de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul Ministerului Apararii . Plata se va face prin ordin de plata prin Trezoreria Sibiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autorizatia de securitate , este considerata cerinta obligatorie de calificare.Incheierea contractului este conditionata de obt.aviz de securitate la informatii clasificate pentru personalul care va executa paza.Licenta eliberata de I.G.Politie.Licenta emisie pe unda de frecventa.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Certificat de atestare fiscala.Declaratie privind neancadrarea in art.181 din O.U.G.-34/2006.Certificat privind plata inpozitelor si taxelor locale.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale in ultimii 2 ani.Recomandare.Certificat unic de inregistrare.Certificat constatator emis de catre Registrul Comertului.Declaratie privind dotarile specifice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa cu informatii generale.Bilanturile contabile din ultimii 2 ani.Cifra medie de afaceri din ultimii 2 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii indeplinite in ultimii 3 ani.Certificat ISO9001/2001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2008 14:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire poate fi achizitionata si de la sediul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
140zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2008 11:30
Locul: la sediul autoritatii contractante, U.M. 01512 Sibiu, str. Revolutiei nr.3-5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii operatorilor economici ofertanti, observatorii U.C.V.A.P.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropolos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Revolutiei 3-5, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550170, Romania, Tel.0269/432990 int.1220, Email: [email protected], Fax: 0269/215554
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2008 14:15