Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de paza si ordine la obiectivele din cadrul SC COLTERM SA Timisoara


Anunt de participare (utilitati) numarul 69313/24.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii Transporturi, Tel.0256308337, In atentia: Birou Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciul de paza si ordine la obiectivele din cadrul SC COLTERM SA Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Obiectivele din cadrul SC COLTERM SA Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de paza si ordine la obiectivele din cadrul SC COLTERM SA Timisoara pe anul 2009 , in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr 12028/12.11.08.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de paza si ordine la obiectivele din cadrul SC COLTERM SA Timisoara - 23 posturi la Sedii, Casierii, CET Centru, CT Sud, CHE Bega, Baza de productie, Depozitul de zgura si cenusa Utvin
Valoarea estimata fara TVA: 1, 374, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 10.000 lei ; garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii - Plata serv lunar, in lei, cu OP in max 30 de zile de la accept fact de achizitor pe baza pontajelor .Achizitorul nu acorda avans
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza pentru grupul de operatori economici declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, pt Persoane juridice /fizice romane : Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (original sau copie legalizata), Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului /Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie) prin care sa se demonstreze ca ofertantul are ca obiectde activitate servicii de paza , pt Persoane juridice/fizice straine : documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. (original sau copie legalizata)prin care sa se demonstreze ca ofertantul are ca obiectde activitate servicii de paza Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele se demonstreaza de fiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sens documentele solicitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani. ( Se completeaza Formularul B2). Se impune ca cerinta minima: cifra deafaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu3.000.000lei, echivalent 781.433 euro la data de 18.11.2008. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani ( completarea declaratiei-Formular 12Esi a tabelului anexat);Recomandare de la cel putin unul din beneficiarii enumerati in lista la care au fost prestate servicii similare ( servicii de paza ) Licenta de functionare eliberata de M.A.I I.G.P. Directia Politiei de Ordine Publica, in conformitate cu Legea nr 333/2003 si HG 1010/2004 (document in copie). Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica ca ofertantulnu a savarsitcontraventii in conformitate cu prevederile Legiii nr 333/2003 si HG nr 1010/2004 , pana la data de 08.12.2008 care duc la : suspendarea dreptului de a incheia noi contracte si de a angaja personal, sau - anularea licentei de functionare. Declaratie pe proprie raspundere ca la contractare va prezenta polita de asigurare de raspundere civila a societatilor specializate , constituita pentru serviciul de paza la SC COLTERM SA Timisoara. Polita de asigurare va acoperii un prejudiciu de 700.000 lei. Incheierea contractului este conditionata de prezentarea politei.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal specialitat de paza autorizat pentru prestarea serviciului de paza in conformitate cu prevederile Legiii nr 333/2003 si HG nr 1010/2004, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si interventie pentru a actiona in caz de necesitate , alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului (minim cele solicitate prin caietul de sarcini)Cerinta minima: ofertantul sa aiba in dotare minim dotarile, echipamentele si mijloacele de interventie si de transport solicitate in caietul de sarcini.Lista cu subcontractantii .Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 7 RON
Conditii si modalitate de plata: DA pe hartie de la B Achiz max 4 zile de la solic la fax0256430631Plata la casier ora 8-10;13-14.30 prin op ec sau firma curier imputer de op ec
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2008 10:00
Locul: sediul SC COLTERM SA Timisoara str.Episcip J.Lonovici nr.4 (parter sala de instructaj)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantul imputernicit aloperatorului economic desemnat sa participe la deschidere / negociere , respectiv copie dupa actul de identitate al acestuia.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel , sectia de contencios-administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult5zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator , despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2008 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer