Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de paza si ordine la obiectivele din cadrul SC COLTERM SA Timisoara


Anunt de participare (utilitati) numarul 134903/20.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Lucrari si Servicii, Tel. +40 256308350 / +40 256308337, In atentia: ing Chirici Mira, Email: [email protected], Fax: +40 256430631, Adresa internet (URL): www.colterm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala constituita in baza Legii 31/90, modificatasi completata ulterior
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciul de paza si ordine la obiectivele din cadrul SC COLTERM SA Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Obiectivele din cadrul SC COLTERM SA Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorServiciul de paza si ordine la obiectivele din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr 4724/20.03.2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de paza si ordine la obiectivele din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr 4724/20.03.2012.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 141, 172.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :10.000 lei Perioada de valabilitate a gar pt partip: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizatasi art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata. In masura in care Consiliul respinge contestatia aut contract va retine contestatorului din garantia de participare sumade4.921 lei.b) ordin de plata , contRO77 RNCB 0249 0098 6563 0001? BCR Timisoara, pentruSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depus la Biroul FinanciarSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4Daca op ec participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualiz, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar de particip vor fi respinse la deschidere.In cazul in care ofert a constituit gar de particin calitat de IMM ( 50%din valoarea garantiei de participare) va face dovada ca este IMM conform alin preced. In cazul asocierii de op ec care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op ec. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului sectorial de servicii :10% din valoarea contractului fara TVA , pe o perioada de 12 luni. Garantia de buna executie se va constitui in perioada de valabilitate a ofertei, in maxim 15 zile de la semnarea contractului, prin : ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cuaplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare sau? retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi partiale.In acest cazprestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuiaun cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului, in conformitate cu prevederile HG nr 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare : Surse proprii. Plata se va efectua lunar in lei, prin OP in termen de30zile de la accept fact prest in baza PV de receptie a serviciului prestat. Nu se acorda avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru grupul de operatori economici declarati castigatori se va legaliza pana la data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata sicompletata
Completare formular12ACerinta nr. 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular12C
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010
Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAP
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata sicompletata
Completare formular12BCerinta nr. 5
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata
Completare formular12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizampersoanele cu functie de decizie din cadrul
autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel:
Director general ing Pampu Petrica, Director economic ec Buciu Ionel, Ing Sef Comercial Varjoghe Vergica, Sef Serviciu ResurseUmane ? Administrativ cj Cristian Mircea, Sef Birou Achizitii Lucrari si Servicii ing Ivan Daniela, Sef Birou Administrativ ec Iovan Daniel, Birou Achizitii Lucrari si Servicii- cj Crisenescu Claudia, ing Chirici Mira, ing Balint Codrean Codruta, Comp juridic-cj Ciobotea Daniel
Cerinta nr. 6
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a) lit c1) si lit d)din OUG 34/2006, modificata sicompletata - Completare formular12F ( se depune de tertul sustinator , daca este cazul)
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 si 5 vor fi indeplinitedefiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 5 si 6vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.
Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1
Persoane juridiceromaneSe va prezenta Certificatul constatator emis de ORC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Comisiade evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportuluiprocedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.
Persoane juridicestraine
Documente care sadovedeascaforma de inregistrare ca persoana juridica in conformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza defiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Cerinta nr. 2
Documente edificatoarenecesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului- Se vaprezenta, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,, Licenta de functionare eliberata de M.A.I ? Inspectoratul General al Politiei Romane (I.G.P.R) ? Directia Politiei de Ordine Publica, in conformitate cu Legea nr 333/2003 si HG nr.1010/2004In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca fiecaredin asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine licenta solicitata pentru partea din contract pe care o realizeaza..Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de licente, un operator economic ofertant, din considerenttul caacest gen de licenta se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani vafi de minim2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta minima, indeplinirea uneia din urmatoarele situatii : i) valoarea unui contract de prestare de servicii similare (din lista) , sa fie egala sau mai mare de cat 300.000 lei , sauii) suma valorilor a doua contracte de prestare de servicii similare, (din lista) safie egala sau mai mare de cat300.000 lei
Servicii similare = servicii de paza
Cerinta nr.2
Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani
Cerinta nr.3
Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de paza atestat pentru prestarea serviciului de paza in conformitate cu prevederile Legii nr 333/2003 si HG nr 1010/2004, si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Cerinta nr.4
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si interventie de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea contractului .Cerinta minima: ofertantul sa dispuna deminim urmatoarele: tomfe, spray iritant lacrimogen, echipament de comunicare, masina de interventie, uniforme corespunzatoare anotimpului.
Cerinta nr.5
Declaratie prin care operatorul economic confirma ca detine dispeceratde monitorizare cu echipaje de interventie, avizat conform Legii 333/2003 si H.G.1010/2004, pe raza municipiului Timisoara, in dotare proprie sau prin contract sau acord de colaborare sau acord de subcontractare sau acord de contractare cu un operator economic
Cerinta nr 6
Declaratia privind partea din contract pe care ofertantul are eventual intentia sa o subcontracteze
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2012 10:00
Locul: SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara str Ep Joseph Lonovici nr 4 et 1 sala sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferteadmisibile contin in cadrul propunerii financiare acelasi prêt, care este cel mai mic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestor ofertanti o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut- Ofertantul poate modifica sau retrage oferta pana la data limita de depunere a ofertei , fara pierderea sumei constituita drept garantie de participare;
- Ofertantul care isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, pierde suma constituita drept garantie de participare, aceasta fiind retinuta de catre autoritatea contractanta.- Ofertele depuse la alta adresa/depuse dupa data /ora limita limita de depunere sunt declarate intarziate si vor fi respinse.Modalitati de comunicare : fax (+40 256430631 pentru Departament Comercial) sau posta- prin sistem informatic SEAP, pentru clarificari sau eventualele modificari in legatura cu documentatia de atribuire
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luariila cunostiinta , in conditiile OUG nr.34/2006 actualizata , de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic ? SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara
Adresa postala: str Episcop Joseph Lonovici nr 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel. +40 256308348, Fax: +40 256430631
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2012 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer