Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICIUL DE PAZA SI PROTECTIE CU AGENTI SPECIALIZATI SI SISTEME VIDEO DE SUPRAVEGHERE A OBIECTIVELOR, BUNURILOR SI VALORILOR APARTINAND RTFC IASI


Anunt de participare (utilitati) numarul 58521/15.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: REGIONALA TRANSPORT FEROVIAR DE CALATORI IASI, Localitatea: IASI, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii, Tel.0232/230291, In atentia: Camelia Topala, Email: [email protected], Fax: 0232/230291
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri Iasi - Terminalul Iasi
Adresa postala: Str. Banu, Nr. 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232-217822, Email: [email protected], Fax: 0232-217822, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri Iasi - Terminalul Iasi
Adresa postala: Str. Banu, Nr. 6, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232-217822, Email: [email protected], Fax: 0232-217822, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICIUL DE PAZA SI PROTECTIE CU AGENTI SPECIALIZATI SI SISTEME VIDEO DE SUPRAVEGHERE A OBIECTIVELOR, BUNURILOR SI VALORILOR APARTINAND RTFC IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: DEPOUL DE LOCOMOTIVE IASI, REVIZIA DE VAGOANE IASI, DEPOUL DE LOCOMOTIVE SUCEAVA, REVIZIA DE VAGOANE IASI, SELC BACAU.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 422, 800 si 2, 692, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte cu frecventa anuala calendaristic
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de paza si protectie cu agenti specializati si sisteme video de supraveghere a obiectivelor, bunurilor si valorilor apartinand RTFC Iasi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
32323500-8-Sistem video de supraveghere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederi caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 422, 800 si 2, 692, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 53800 lei; garantie de buna executie = 5% din valoarea contratului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este cistigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea - in original
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-in original
- Certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si controlul Finantelor de Stat-in original sau copie legalizata
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - elib. de Primaria locala-original sau copie legalizata.
- Certificat de cazier fiscal-original sau copie legalizata.
- Certificat emis de Of.Reg.Comert. cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor - original sau copie legalizata- Certificat judiciar pentru administratorul societatii-original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Scrisoare de bonitate, emisa de unitate financiar-bancara din care sa rezulte ca lichidarea generala la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007 este mai mare de 100% iar solvabilitatea patrimoniala la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007 este mai mare de 30%-original sau copie legalizata;
- Bilantul contabil la data 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007 vizate si inregistrate de organele competente;
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa fie de minim 1.000.000 euro.
- Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii din care sa reiasa experienta similara din ultimii 3 (trei) ani, privind prestarea de servicii de paza, instalare si monitorizare sisteme de securitate, se va prezenta un contract de prestari servicii similare (in copie), incheiat si indeplinit in ultimii 3 (trei) ani, a carui valoare anuala sa fie de minim 600.000 lei-se vor anexa si 3 (trei) recomandari scrise nu mai vechi de un an din partea a 3 (trei) achizitori diferiti (original sau copie legalizata);
- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurii calitatii, conform anexa 2 la caietul de sarcini;
- Declaratii privind informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, efective medii anuale ale pesonalului conform anexa 2 la caietul de sarcini
- Declaratie pe proprie raspundere referitoare la dotarile specifice, echipament tehnic, mijloace de transport sau alte mijloace fixe de care dispune oferatorul economic conform anexa 2 la caietul de sarcini;
Standarde de asigurare a calitatii cu viza de valabilitate in termen: implementare sistem de managemnt al calitatii SR EN ISO 9001/2001 (ISO 9001/2000), implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001/2004, implementarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001/1999.
- polita de asigurare si rasp. civila pt serv. de paza pt daune in caz de ev. in val de min 600000 lei-copie legalizata, - licente elib de IGPR pentru paza si proiectare, instalare si intretinere sisteme tehnice antiefractie - cu viza de valabilitate in termen conform prevederi anexa 2 la caietul de sarcini
- aviz eliberat de IGPR pt conducatorul societatii ofertante, certificate de atestare pt exercitarea profesiei de agent de paza pt personalul de paza-copii legalizate-declaratie referitoare la acordul ofertantului de a efectua investitii in sistemul de asigurare a pazei in subunitatile autoritatii contractante, conform prevederi anexa 2 caiet de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
27/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH, CEC, OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2008 12:00
Locul: BRM - TERMINALUL IASI, STR. BANU, NR.6 (locul de procurare al caietului de sarcini)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONSTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI - SECTIA CONTENCIOS
Adresa postala: str.Anastasie Panu, nr.25bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/230060, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC - RTFC IASI
Adresa postala: b-dul N.Iorga, nr.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232/221410, Fax: 0232/221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2008 22:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer