Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - serviciul de proiectare pentru toate etapele SF+PT+DDE+CS, aferent obiectivului de investitii "CONSTRUIRE PARCARE MULTIETAJATA - ZONA SPITALUL CLINIC JUDETEAN"


Anunt de participare numarul 64675/25.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Constanta
Adresa postala: str Ecaterina Varga nr 25-27, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: biroul nr 6, Tel.0241-488160, In atentia: Directia Tehnic Achizitii, Fax: 0241-488195
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Constanta
Adresa postala: str Ecaterina Varga nr 25-27, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: biroul nr 6, Tel.0241-488160, In atentia: Directia Tehnic Achizitii, Fax: 0241-488195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
serviciul de proiectare pentru toate etapele SF+PT+DDE+CS, aferent obiectivului de investitii "CONSTRUIRE PARCARE MULTIETAJATA - ZONA SPITALUL CLINIC JUDETEAN"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
serviciul de proiectare pentru toate etapele SF+PT+DDE+CS, aferent obiectivului de investitii "CONSTRUIRE PARCARE MULTIETAJATA - ZONA SPITALUL CLINIC JUDETEAN CONSTANTA"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de proiectare pentru toate fazele SF+PT+DDE+CS
Valoarea estimata fara TVA: 291, 563.59RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de paricipare - 3000 lei, garantia de buna executie - 5% din valoarea fara TVAa contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate - formular A, declaratie privind neincadrare in preved. art. 181 - formular B, certificat fiscal privind plata datoriilor catre bugetul de stat consolidat, certificat fiscal privind plata datoriilor catre bugetul local, Certificat constantator emis de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU SE SOLICITA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare presate in ultimii 3 ani -formular C2, certificarea prestarii serviciilor prezentate in formular conf specificatiilor din fisa de date a achizitiei, informatii ref. la studii, pregatire prof. calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru contract insotite de CV-uri, certificate/atestate, completare formular F, informatii ref. utilaje instalatii -completare formular E, formular D (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
50%
Descriere:
2.
justificarea solutiilor in detrimentul celorlalte
20%
Descriere:
3.
durata/graficul
10%
Descriere:
4.
solutii tehnice pentru asigurarea utilitatilor,
10%
Descriere:
5.
solutii de rezolvare din punct de vedere functional si arhitectural a partiurilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: solicitare scrisa; se achita numerarsau cu ordin de plata in contul RO34TREZ23121360250XXXXX la trezoreria mun Constanta,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2008 13:00
Locul: Primaria mun Constanta, Bd. Tomis nr 51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, observatorii UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor,
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Directia Admisitratie Publica Locala -Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd. Tomis nr. 51, ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241-488115, Fax: 0241-488195
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate depune contestatie in termen ce del mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta depre un act pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2008 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer