Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de proiectare pt. etapele SF+PT+DDE+CS, aferent obiectivului construire parcare multietajata Gradina de Vara Albatros


Anunt de participare numarul 51970/10.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA MUN. CONSTANTA
Adresa postala: STR. ECATERINA VARGA NR. 25-27, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL NR. 6, Tel.0241/488160, In atentia: DIRECTIA TEHNIC-ACHIZITII, Fax: 0241/488195
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA MUN. CONSTANTA
Adresa postala: STR. ECATERINA VARGA NR. 25-27, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL NR. 6, Tel.0241/488160, In atentia: DIRECTIA TEHNIC-ACHIZITII, Fax: 0241/488195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de proiectare pt. etapele SF+PT+DDE+CS, aferent obiectivului construire parcare multietajata Gradina de Vara Albatros
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Statiunea Mamaia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de proiectare pt. toate etapele SF+PT+DDE+CS, aferent obiectivului de investitii construire parcare multietajata Zona Gradina de Vara Albatros
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 384, 079.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare- 3500 lei, garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea-formular A, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-formular B, Certificat fiscal privind plata datoriilor catre bugetul de stat consolidat, Certificat fiscal privind plata datoriilor catre bugetul local, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, certificat de inregistrare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU SUNT SOLICITATE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii trei ani-formular C2, certificari ale prestarii serviciilor prezentate in formularul C2, conform specificatiilor din documentatie, informatii privind pregatirea profesionala a personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile cu indeplinirea acestui contract de servicii-formular F, CV-uri, diplome de studii etc., formular D, privind subcontractantii (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul
50%
Descriere:
2.
Justificarea solutiilor adoptate, in detrimentul celorlalte
20%
Descriere:
3.
Solutiile tehnologice si modalitati de asigurare a utilitatilor
10%
Descriere:
4.
Solutiile de rezolvare d.p.d.v. arhitectural si functional
10%
Descriere:
5.
Termenul de prestare a serviciului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR, LA CASIERIA DIN STR. ECATERINA VARGA NR. 25-27, SAU CU ORDIN DE PLATA IN CONTUL RO34TREZ23121360250XXXXX - TREZORERIA MUNICIPIULUI CONSTANTA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2008 14:00
Locul: Primaria Mun. Constanta, bd. Tomis nr. 51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DESOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
PRIMARIA MUN. CONSTANTA, DIRECTIA ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA, SERV. JURIDIC
Adresa postala: BD. TOMIS NR. 51, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/488145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
SE POATE DEPUNE CONTESTATIE IN TERMEN DE CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT PE CARE CONTESTATORUL IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2008 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer