Licitatie Publica - SERVICIUL DE SALUBRITATE AL COMUNEI BALINT SUB FORMA DE GESTIUNE DELEGATA
Anunt de participare numarul 104248/19.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Balint (Consiliul Local Balint Timis)
Adresa postala: Balint, nr. 135, Localitatea: Balint, Cod postal: 307005, Romania, Punct(e) de contact: Danut Crasovan, Tel. 0256333100, Email: [email protected], Fax: 0256333100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIUL DE SALUBRITATE AL COMUNEI BALINT SUB FORMA DE GESTIUNE DELEGATA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA BALINT, LOCALITATILE BALINT, BODO, TARGOVISTE SI FADIMAC
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se incheie un contract de delegare a serviciului de colectare a deseurilor menajere din localitatile apartinatoare comunei Balint, judetul Timis.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Colectarea lunara a maxim 150 m.c. de gunoi menajer din localitatile de pe raza comunei Balint, judetul timis
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 000 si 10, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2010 pana la 30.08.2019
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 30000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prin delegarea serviciului, firma castigatoare va incasa direct de la populatie contravaloarea serviciilor prestate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Garantia de participare
Declaratie privind eligibilitateaFormular privind neincadrarea in situatia prev. la art.181din OUG34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular de oferta
Scrisoare de bonitate
Declaratie privind utilajele ? formular 12 H
Formular 13 E- lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani
Formular 12 I- informatii privind personalul de specialitate
Bilant
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de atestare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Garantia de participare
Declaratie privind eligibilitateaScrisoare de bonitate
Bilant
Certificat de atestare fiscala
Formular privind neincadrarea in situatia prev. la art.181din OUG34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
30000 garantie de participarebilant pozitivsa nu aiba datorii la stat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele ? formular 12 H
Formular 13 E- lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani
Formular 12 I- informatii privind personalul de specialitate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
36luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2010 12:00
Locul: sediul Primariei comunei balint, loc. Balint, nr. 135
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CRASOVAN DANUT, MARCHEVICI MAXIMILIAN, FESUS MAGDOLNA, MOS IOAN, GARAS PETRU
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 2019
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Bucuresti, str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Romania, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Bucuresti, str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Romania, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Bucuresti, str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Romania, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 09:37