Licitatie Publica - Serviciul de scanare, fotocopiere, numerotare, arhivare electronica, snuruire dosare solutionate in baza Legii 10/2001
Anunt de participare numarul 102806/25.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, In atentia: Cristina Nisipeanu, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul de scanare, fotocopiere, numerotare, arhivare electronica, snuruire dosare solutionate in baza Legii 10/2001
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
26 - Servicii recreative, culturale si sportive
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de scanare, fotocopiere, numerotare, arhivare electronica, snuruire dosare solutionate in baza Legii 10/2001
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79995100-6 - Servicii de arhivare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un contract prestari servicii
Valoarea estimata fara TVA: 688, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie buna executie: 7% din val.contr.fara TVA (instrument garantare/prin retineri successive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Prezentare in original a Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial..Obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare informatii referitoare la: ?datele de identificare ale operatorului economic;?rezultatul exercitiilor financiare (profit net/pierdere) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Informatii privind subcontractantiiTerti sustinatori
Standarde de asigurarea calitatii
Standarde de protectia mediului
Informatii privind masurile de securitate si sanatate ocupationala
Informatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
*Experienta in servicii similare de o amploare si complexitate similara celui licitat.Pentru aceasta, se va demonstra participarea la realizarea a unul sau mai multe contracte de servicii, prestate si finalizate in ultimii 3 ani, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 650.000 lei exclusiv TVA.Lista cu experienta similara va fi insotita de copii ale: contractelor considerate a demonstra experienta similara si recomandari din partea beneficiarilor serviciilor.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.* In cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze mai mult de 10% din valoarea contractului, atunci are obligatia de a prezenta: Lista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. Se va prezenta un acord preliminar de subcontractare.* sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm* Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2000 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.* Dovada asigurarii unui nivel corespunzator a protectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.* Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al managementului sistemului de sanatate si securitate in munca, in conformitate cu SR OHSAS 18001:2007 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.* Ofertantul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021 319 51 80, Fax: 021 319 51 76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. 021-305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021-305.55.87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2010 19:22