Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de stingere a incendiilor efectuat de grupa de stingere a incendiilor din cadrul serviciului privat pentru situatii de urgenta


Anunt de participare (utilitati) numarul 76595/05.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Cretu, Tel.021/318.52.58, int 16, Email: [email protected], Fax: 021/312.91.46, Adresa internet (URL): www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala a Uraniului - Sucursala Feldioara
Adresa postala: Str. Dumbravii, nr. 1 , jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Marcel POP, Tel.0268/265.137, In atentia: Serviciului achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0268/265.445, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciul de stingere a incendiilor efectuat degrupa de stingere a incendiilor din cadrul serviciului privat pentru situatii de urgenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Compania Nationala a Uraniului S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, comuna Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268 / 265.137
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 129, 064RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valori estimate: 2009 - 294000 lei fara TVA, 2010 - 554400 lei fara TVA, 2011 - 609840 lei fara TVA, 2012 - 670824 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii de stingere a incendiilor efectuat de grupa de stingere a incendiilor din cadrul serviciului privat pentru situatii de urgenta, conform Caietului de sarcini din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
75251000-0 - Servicii de pompieri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform precizarilor din Caietul de sarcini al Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 129, 064RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 4.400 lei. Garantia de buna executie va fi constituita de catre prestator in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse proprii, constituite din valorificarea productiei interne.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 12 A din Documentatia de atribuire); 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, (Formularul 12 B); 3.Certificat de inregistrare sau documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; 4.Avizul de infiintare a serviciului privat pentru situatii de urgenta constituit ca societate comerciala, eliberatde inspectoratul municipiului Bucuresti pentru situatii deurgenta; 5.Declaratie pe proprie raspundere privind obligativitatea obtinerii, din momentul declararii firmei ca fiind castigatoare, in maxim 30 de zile, a avizului privind extinderea sectorului de competenta pentru teritoriul Sucursalei Feldiora, eliberat de Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Tara Barsei al judetului Brasov; 6.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la faptul ca in cazul in care va fi declarat castigator va asigura incadrarea cu personal specializat, conform prevederilor, instructiunilor si cartii tehnice de utilizare, aautospecialei de interventie si descarcerare; 7.Prezentarea in copie certificata a Brevetului de pompier specialist pentru persoana desemnata ca sef al grupei de interventie, persoana care coordoneaza interventia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale despre ofertant - Ofertantul va prezenta informatiile generale prin completarea formularului B2 din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire; 2.Documente din care sa reiasa ca ofertantul detine autospeciala de interventie si descarcerare sau Declaratie pe proprie raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigator va prelua de la autoritatea contractanta, contra cost, autospecialade lucru cu apa si spuma de tip APCAT RD 12.215 proprietate a autoritatii contractante, urmand ca, pe cheltuiala sa, sa odoteze conform Certificatului autospecialei si sa obtina inspectia tehnica; 3. Declaratie privind lista dotarilor tehnice si de echipament, necesare indeplinirii sarcinilor conform cerintelor din caietul de sarcini, avand ca atasata lista respectivelor dotari; 4.Declaratie pe propria raspundere, referitoare la eventualele prejudicii provocate de catre ofertant pe toata durata derularii contractului, referitoare la suportarea din fonduri proprii a oricaror daune provocate din proprie vina (se va completa formularul DPR 3 din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2009 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2009 09:30
Locul: Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, comuna Feldioara, jud. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - sectia a VIII-a - contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021- 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021- 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului SA Bucuresti - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021-318.52.58, Email: [email protected], Fax: 021-312.91.46, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2009 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer