Licitatie Publica - SERVICIUL DE STINGERE A INCENDIILOR EFECTUAT DE ECHIPAJUL DE INTERVENTIE PE AUTOSPECIALA DE STINS INCENDII SI SERVICIUL DE DISPECERAT Cod CPV 75251000-0
Anunt de participare (utilitati) numarul 147375/21.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, cod postal 507065, jud. Brasov, Tel.: 0268-265.137, Fax: 0268-265.445, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Marcel Dan POP, Email: [email protected], Fax: +40 268265445, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului SA
Adresa postala: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Marcel Dan POP, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Documentatia de atribuire este publicata integral in S.E.A.P. (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) fiind anexata invitatiei de participare sau poate fi solicitata, doar in zilele lucratoare si doar intre orele 07.30÷13.30 de luni pana vineri, de la: Sucursala Feldioara a CompanieiNationale a Uraniului SA.
Adresa postala: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Marcel Dan POP, Email: [email protected], Fax: +40 268265445
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Fax: +40 213032997, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ? autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICIUL DE STINGERE A INCENDIILOR EFECTUAT DE ECHIPAJUL DE INTERVENTIE PE AUTOSPECIALA DE STINS INCENDII SI SERVICIUL DE DISPECERAT Cod CPV 75251000-0
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A.,
str. Dumbravii nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de SERVICIUL DE STINGERE A INCENDIILOR EFECTUAT DE ECHIPAJUL DE INTERVENTIE PE AUTOSPECIALA DE STINS INCENDII SI SERVICIUL DE DISPECERAT, in scopul prevenirii si reducerii riscurilor de producere a dezastrelor, protejarii angajatilor, bunurilor si mediului, impotriva efectelor negative ale situatiilor de urgenta si inlaturarii operative a urmarilor acestora, avand in vedere reglementarile legale in vigoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
75251000-0 - Servicii de pompieri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor, conform caietului de sarcini: Cantitatea contractului pentru anul 2014:12 buc. (servicii lunare)
Valoarea estimata fara TVA: 481, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare solicitata este in cuantum de: 4261.20 lei. Valabilitatea garantiei de participare fiind de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR ? Brasov, conformprevederilormentionatela capitolul IV.4.3 pct.C, c) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, localitatea Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 ÷ 12:30. Documentele care dovedesc constituirea garantiei de participare se vor posta obligatoriu in SEAP (scanate), pana la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici si in original. Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Data la care se va efectua echivalenta Garantiei de participare din lei in alta valuta: cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cursul de schimb: conform BNR.In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 2781 din OUG nr.34/2006, respectiv suma de 4261.20 lei. Garantia de buna executie va fi constitutita de catre furnizor, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, stabilita in conformitate cu art. 89 alin. (2) din HG nr. 925/2006 si va fi constituita in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri provenite din valorificarea productiei proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC4 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director - Cosmin Dorel TODERAS, director tehnic - Tudor LAVRIC, director productie - Florin MARDARE, director economic - Ferenc DARVAS, sef serviciu achizitii publice ? Adriana FRANCU, responsabil cu atribuirea contractului, expert achizitii publice - Marcel Dan POP?, expert achizitii publice - Andra Nicoleta CIUPAG, expert achizitii publice ? Laura Cristina GROSU, responsabil cu executia contractului, inginer ? Lucian HORGA, inginer ? Gizella Zita DOROFTEI, consilier juridic - Ionela Carla GARBACEA si responsabil cu controlul financiar preventive, economist - Carmen Elena BURLACU.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere ca va avea la data semnarii contractului, personal calificat pentru exploatarea autotunului (autospecialei) de interventie, conform cartii tehnice, precum si pentru serviciul de dispecerat.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere ca va avea la data semnarii contractului, personal calificat pentru exploatarea autotunului (autospecialei) de interventie, conform cartii tehnice, precum si pentru serviciul de dispecerat- in copie certificata
Prezentarea la data depunerii ofertei pentru prezenta procedura a documentelor referitoare la detinerea in proprietate sau alta forma legala a autospecialei de interventie la incendiu, respectiv cartea de identitate a autovehiculului si certificat de inmatriculare emise de Ministerul Administratiei si Internelor, valabile la data deschiderii ofertei, in cazul in care ofertantul detine si doreste sa utilizeze propria autospeciala de interventie la incendiu.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea la data depunerii ofertei pentru prezenta procedura a documentelor referitoare la detinerea in proprietate sau alta forma legala a autospecialei de interventie la incendiu, respectiv cartea de identitate a autovehiculului si certificat de inmatriculare emise de Ministerul Administratiei si Internelor, valabile la data deschiderii ofertei, in cazul in care ofertantul detine si doreste sa utilizeze propria autospeciala de interventie la incendiu. Autospeciala de interventie la incendiu, trebuie sa fie in stare buna de functionaresi sa indeplineasca conditiile tehnice stabilite potrivit cartii tehnice, conform O.M.A.I. nr. 158/2007, cap. II art. 7, (5) si cap. IV art. 12 litera d- in copie certificata
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind stare buna de functionare a autospecialei de interventie la incendiu si sa indeplineasca conditiile tehnice stabilite potrivit cartii tehnice.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind stare buna de functionare a autospecialei de interventie la incendiu si sa indeplineasca conditiile tehnice stabilite potrivit cartii tehnice, conform O.M.A.I. nr. 158/2007, cap. II art. 7, (5) si cap. IV art. 12 litera d, cap VI art. 16 in copie certificata
Prezentarea listei privind necesarul de dotare a autospecialei de interventie la incendiu cu mijloace tehnice si materiale, daca prestatorul doreste sa utilizeze propria autospeciala de interventie la incendiu, cu respectarea O.M.A.I. nr. 158/2007 privind criteriile specifice care stau la baza dotarii cu mijloace si materiale a serviciului privat, precum si dotarea in conformitate cu cartea tehnica si a instructiunilor de exploatare a autospecialei
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea listei privind necesarul de dotare a autospecialei de interventie la incendiu cu mijloace tehnice si materiale, daca prestatorul doreste sa utilizeze propria autospeciala de interventie la incendiu, cu respectarea O.M.A.I. nr. 158/2007 privind criteriile specifice care stau la baza dotarii cu mijloace si materiale a serviciului privat, precum si dotarea in conformitate cu cartea tehnica si a instructiunilor de exploatare a autospecialei - in copie certificata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2013 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.02.2014
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nota: In cazul in care, in urma efectuarii clasamentului, doua sau mai multeofertese situeazape primul loc, departajarea acestora se va face urmare a depunerii, din partea operatoriloreconomici, a unor noi oferte de pret prin intermediul SEAP, la solicitarea autoritatii contractante.1. Toate documentele vor fi semnate de catre persoana care angajeaza patrimonial societatea sau, daca o astfel de facilitate i-a fost permisa, de o persoana imputernicita de aceasta. Imputernicirea trebuie sa fie expresa si va fi depusa in original impreuna cu oferta.Persoana care semneaza documentele va scrie citet numele si calitatea in care semneaza.Toate documentele vor prezenta numar de inregistrare/data emitere de iesire de la ofertant, vor fi semnate, stampilate si vor avea inscrise in mod lizibil numele si functia persoanei care semneaza aceste documente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta, in conditiile art. 256 indice 2 alin. 1, litera b) din OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2013 11:00