Licitatie Publica - SERVICIUL DE STINGERE A INCENDIILOR EFECTUAT DE ECHIPAJUL DE INTERVENTIE PE AUTOSPECIALA DE STINS INCENDII SI SERVICIUL DE DISPECERAT Cod CPV 75251000-0
Valoarea Contractului:
478.800 RON
Castigatorul Licitatiei: DAVI COMFIRE S.R.L.
478.800 RON
Castigatorul Licitatiei: DAVI COMFIRE S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 147375/27.11.2013
Informatii anunt de participare asociat 142199
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, cod postal 507065, jud. Brasov, Tel.: 0268-265.137, Fax: 0268-265.445, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 268265137, In atentia: Marcel Dan POP, Email: [email protected], Fax: +40 268265445, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
SERVICIUL DE STINGERE A INCENDIILOR EFECTUAT DE ECHIPAJUL DE INTERVENTIE PE AUTOSPECIALA DE STINS INCENDII SI SERVICIUL DE DISPECERAT Cod CPV 75251000-0
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A.,
str. Dumbravii nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anunt?Da
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de SERVICIUL DE STINGERE A INCENDIILOR EFECTUAT DE ECHIPAJUL DE INTERVENTIE PE AUTOSPECIALA DE STINS INCENDII SI SERVICIUL DE DISPECERAT, in scopul prevenirii si reducerii riscurilor de producere a dezastrelor, protejarii angajatilor, bunurilor si mediului, impotriva efectelor negative ale situatiilor de urgenta si inlaturarii operative a urmarilor acestora, avand in vedere reglementarile legale in vigoare.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
75251000-0 - Servicii de pompieri (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
478, 800RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 2145 Denumirea: SERVICIUL DE STINGERE A INCENDIILOR EFECTUAT DE ECHIPAJUL DE INTERVENTIE PE AUTOSPECIALA DE STINS IN
V.1) Data atribuirii contractului 27.11.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DAVI COMFIRE S.R.L.
Adresa postala: Bdul Unirii, nr.78, bloc J2, sc.2, et.1, ap.33, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel. +40 213267582, Email: [email protected], Fax: +40 213267582, Adresa internet (URL): www.davi.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 481200.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 478800.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Nota: In cazul in care, in urma efectuarii clasamentului, doua sau mai multeofertese situeazape primul loc, departajarea acestora se va face urmare a depunerii, din partea operatoriloreconomici, a unor noi oferte de pret prin intermediul SEAP, la solicitarea autoritatii contractante.1. Toate documentele vor fi semnate de catre persoana care angajeaza patrimonial societatea sau, daca o astfel de facilitate i-a fost permisa, de o persoana imputernicita de aceasta. Imputernicirea trebuie sa fie expresa si va fi depusa in original impreuna cu oferta.Persoana care semneaza documentele va scrie citet numele si calitatea in care semneaza.Toate documentele vor prezenta numar de inregistrare/data emitere de iesire de la ofertant, vor fi semnate, stampilate si vor avea inscrise in mod lizibil numele si functia persoanei care semneaza aceste documente.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2013 11:50