Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICIUL DE TAIERE, TOALETARE SI TAIERE DE CORECTIE ARBORI DIN MUNICIPIUL CONSTANTA PENTRU CELE DOUA ZONE DE LUCRU (ZONA I SI ZONA A II-A)


Anunt de participare numarul 112526/07.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala:  BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Punct(e) de contact:  GHIULNIHAL MUTALAP, Tel. 0241488157, Email:  [email protected], Fax:  0241488195, Adresa internet (URL):  www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIUL DE TAIERE, TOALETARE SI TAIERE DE CORECTIE ARBORI DIN MUNICIPIUL CONSTANTA PENTRU CELE DOUA ZONE DE LUCRU (ZONA I SI ZONA A II-A)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Municipiul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 19, 044, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente pentru fiecare lot in parte: contract subsecvent nr.1 (ianuarie 2011 -ianuarie 2012); contract subsecvent nr.2 (februarie 2012 - februarie 2013); contract subsecvent nr.3 (martie 2013 - martie 2014); contract subsecvent nr.4 (aprilie 2014- aprilie 2015).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente pentru fiecare lot in parte: Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente pentru fiecare lot in parte: contract subsecvent nr.1 (ianuarie 2011 -ianuarie 2012); contract subsecvent nr.2 (februarie 2012 - februarie 2013); contract subsecvent nr.3 (martie 2013 - martie 2014); contract subsecvent nr.4 (aprilie 2014- aprilie 2015).Pentru primul an, autoritatea contractanta va atribui contractele de achizitie publica subsecvente acordurilor-cadru ofertantului castigator, in baza criteriului de atribuire stabilit in documentatia de atribuire.In fiecare din urmatorii 3 ani, autoritatea contractanta va atribuicontractele de achizitie publica subsecvente acordurilor-cadru, in urma consultarii in scris a operatorului/operatorilor economic(i), parte a acordurilor cadru.Consultarea in scris a operatorului economic va fi in sensul imbunatatirii pretului din cadrulpropunerii financiare si a indeplinirii cerintelor din cadrul propunerii tehnice prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77211400-6 - Servicii de taiere a arborilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 a). Cantitatile maxime si cantitatile minime estimate pentru desfasurarea serviciului de taiere, toaletare si taiere de corectie arbori in zona I : Taiere: Cantitate minima totala de arbori / an = 900 buc.
Cantitate maxima totala de arbori / an = 1.000 buc.
Cantitate minima totala de arbori / 4 ani = 3.600 buc.
Cantitate maxima totala de arbori / 4 ani = 4.000 buc.Toaletare: Cantitateminima totala de arbori /an = 450 buc.
Cantitatemaxima totala de arbori /an = 500 buc.Cantitateminima totala de arbori / 4 ani = 1.800 buc.Cantitatemaxima totala de arbori /4 ani = 2.000 buc.Taiere de corectie: Cantitateminima de arbori / an = 400 buc.Cantitate maxima de arbori / an = 450 buc.Cantitateminima de arbori / 4 ani = 1.600 buc.Cantitate maxima de arbori / 4 ani = 1.800 buc.b). Cantitatile maxime si cantitatile minime estimate pentru desfasurarea serviciului de taiere, toaletare si taiere de corectie arbori in zona a II a : Taiere: Cantitate minima totala de arbori / an = 900 buc.
Cantitate maxima totala de arbori / an = 1.000 buc.
Cantitate minima totala de arbori / 4 ani = 3.600 buc.
Cantitate maxima totala de arbori / 4 ani = 4.000 buc.Toaletare: Cantitateminima totala de arbori /an = 450 buc.Cantitatemaxima totala de arbori /an = 500 buc.Cantitateminima totala de arbori / 4 ani = 1.800 buc.Cantitatemaxima totala de arbori /4 ani = 2.000 buc.Taiere de corectie:
Cantitateminima de arbori / an = 400 buc.Cantitate maxima de arbori / an = 450 buc.Cantitateminima de arbori / 4 ani = 1.600 buc.Cantitate maxima de arbori / 4 ani = 1.800 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 19, 044, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1- 10.000 lei;Lot 2 - 10.000 lei; cuantumul garantiei de buna executie este de 5%din valoarea totala fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular P; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr.314/2010;; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006-formular A; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-formular B; Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice -de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat; Certificat de atestare fiscala de plata a datoriilor catre bugetul local;Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului;2.Certificat de inregistrare;
certificat de asigurare a calitatii pentru activitati specifice contractului supus achizitiei SR EN ISO 9001 sau echivalent; certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de mediu pentru activitati specifice contractului supus achizitiei SR EN ISO 14001 sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; -Formular C2;CERINTA MINIMA: Oferantul va face dovada incheierii si finalizarii, in ultimii 3 ani, a unui contract sau mai multe contracte, suma valorilor serviciilor similare incluse in contractele prezentate, incheiate si finalizate, cu o valoare de cel putin 2.000.000 lei, fara TVA;Prestarile de servicii similare privind indeplinirea cerintei minime se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (scrisori de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale). Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-Formular F; Declaratie pe propria raspundere cuprinzand o lista cu personalul de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii din care va face parte cel putin un alpinist utilitar siun inginer horticultor (cerinta minima).Pt indeplinirea cerintei minime se vor prezenta diplome/certificate de calificare profesionala (in copie)si CV-uri in original. Pentru celelalte persoane mentionate in lista se vor prezenta CV-uri in original;Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant; Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-Formular E; Cerinta minima : ofertantul va face dovada ca are in dotare utilaje proprii sau inchiriate, necesare desfasurarii operatiunilor de taiere, toaletare si taiere de corectie cu urmatoarele caracteristici tehnice : automacara hydrom intre 16-40 tf., autobasculanta/autocamion 16 to ? 30 to si tractor cu remorca ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2011 12:00
Locul: Primaria Municipiului Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori desemnati de UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertele vor fi insotite de Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiior
Adresa postala:  str Stavropoleos nr 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  str Traia nr 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241616003, Email:  [email protected], Fax:  0241606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se poate depune contestatie in termen de10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publica Locala Serviciul juridic
Adresa postala:  bd Tomis nr 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241488115, Fax:  0241708115
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2010 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer