Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICIUL DE TELEFONIE MOBILA DEDICAT CENTRALELOR TELEFONICE DE INSTITUTIE


Anunt de participare numarul 61144/11.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Giurgiu
Adresa postala: Str. Nicolae Balanescu, Nr. 9, Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080083, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Roxana Tranca, Tel.0246207239, Email: [email protected], Fax: 0246207231
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI GIURGIU
Adresa postala: BULEVARDUL C.F.R., NR.9, Localitatea: GIURGIU, Cod postal: 080121, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL DE COMUNICATII SI INFORMATICA, Tel.0246/207007, In atentia: CMS SEF IACOB NICUSOR, Fax: 0246/219754
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI GIURGIU
Adresa postala: BULEVARDUL C.F.R., NR. 9, Localitatea: GIURGIU, Cod postal: 080121, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL DE COMUNICATII SI INFORMATICA, Tel.0246/207007, In atentia: CMS SEF IACOB NICUSOR, Fax: 0246/219754
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI GIURGIU
Adresa postala: STR. NICOLAE BALANESCU, NR. 9, Localitatea: GIURGIU, Cod postal: 080083, Romania, Punct(e) de contact: TRINCA ROXANA, Tel.0246/207239, In atentia: INSPECTORATULUI DE POLITIE AL JUDETULUI GIURGIU, Email: [email protected], Fax: 0246/207231
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIUL DE TELEFONIE MOBILA DEDICAT CENTRALELOR TELEFONICE DE INSTITUTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: GIURGIU, BULEVARDUL C.F.R., NR. 9, JUDETUL GIURGIU
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 192, 409.01 si 302, 526.66RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: * Contractul subsecvent nr. 1 (3 luni) octombrie 2008, * Contractul subsecvent nr. 2(12 luni) ianuarie 2009, *Contractul subsecvent nr. 3 (12 luni) ianuarie 2010, * Contractul subsecvent nr. 4 (12 luni) ianuarie 2011, *Contractul subsecvent nr. 5 (9 luni) ianuarie 2012
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea unui serviciu de telefonie mobila dedicat centralelor telefonice de institutie (Mobilink), conform CAIETULUI DE SARCINI atasat prezentului anunt de participare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea unui serviciu de telefonie mobila dedicat centralelor telefonice de institutie (Mobilink). Serviciul ce urmeaza a fi prestat, este precizat in Sectiunea II- Caietul de sarcini din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 192, 409.01 si 302, 526.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 5000 RON. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DECONTAREA LUCRARILOR SE FACE LUNAR, IN LIMITA FONDURILOR ALOCATE DE LA BUGETUL DE STAT. PLATILE SE VOR EFECTUA LUNAR PRIN VIRAMENT, CU ORDIN DE PLATA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare conform OUG 34/2006 actualizata la zi
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006
Certificat de atestare fiscala
Certificat privind impozitele si taxele locale
Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2005-2007, min. 140.000 lei
Bilantul contabil aferent anului 2007 (la 31.12.2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
149415 din 08.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2008 11:00
Locul: Giurgiu, bulevardul C.F.R., Nr. 9, Jud. Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru documentatia de atribuire = acces direct, nerestrictionat si deplin, prin mijloace electronice in SEAP, incepand cu data publicarii anuntului de participare si la adresa de internet http: //gr.politiaromana.roPentru eventualele probleme de sistem se va lua legatura cu SEAP, tel.021/3032922 sau021/3032923
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul de Politie al Judetului Giurgiu - COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: BULEVARDUL C.F.R., NR. 9, JUDETUL GIURGIU, Localitatea: GIURGIU, Cod postal: 080121, Romania, Tel.0246/207102, Fax: 0246/219754
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2008 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer