Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul de transport persoane interventii ? S.M. Prigoria


Anunt de participare (utilitati) numarul 137187/05.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL TRANZACTII COMERCIALE, Tel. +40 0351403456, In atentia: NARCISA HRISTEA, Email: [email protected], Fax: +40 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciul de transport persoane interventii ? S.M. Prigoria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: S.M. Prigoria cu sediul in loc. Prigoria sat Corbu judet Gorj.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de transport persoane interventii ? S.M. Prigoria, in conformitate cu caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de transport persoane interventii ? S.M. Prigoria, in conformitate cu caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 300, 249.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: pentru lot 1 = 1900 lei, pentrulot 2 = 4000 lei , Oferta completa = 5900 lei;Perioada de valabilitate: cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constit.a garantiei de particip.care va fi acceptata: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ.bancara ori de o societ.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si ptr.perioada prevaz.in docum.de atrib.Nota: Garantia trebuie sa fie irevocab. Instrum.de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, resp.dupa constit.culpei pers.garantate, in conf.cu ctr.garantat;sau -neconditionat, resp.la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers.garantate;b)O.P.confirmat de catre banca emitenta pana la data desch.ofertelor.c) Lichiditati depuse la casieria autorit.contract., suma maxima ce poate fi depusa intr-o zi la casier.autorit.contract.de catre ofertant este de 5000lei.ContRO77RNCB01340416380100 01-BCR-Suc.Dolj.Ptr.ofert.I.M.M?uri garantia de particip.va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categ.intrepr.mici si mijlocii, in conf.cu cond.art.3din Legea346/2004.In acest caz ofert.pot partic.la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de particip.Ofer-tantul pierde garantia de particip.daca: a)isi retrage oferta in per.de valab.a ofertei;b)oferta sa fiind stab.castig., nu const.garantia de buna exec.in per.de valab.a ofertei, dar nu mai tarziu de 14zile de la semnarea ctr.si inreg.sa la sediul S.C.CEN CRAIOVA S.A.;c)oferta sa fiind stab.castig, refuza sa semneze ctr.de achizitie publica in per.de valab.a ofertei;d)ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa.Cuantumul ce va fi retinut conform art.278^1/OUG 34/2006 este 994, 84 lei pentru lot1 si 2007, 66 lei pentru lot2. 10%din val.ctr.faraTVA.Mod.de const: a)Instr.de gar.emis in cond.leg.de o soc. banc.ori de o soc.de asig;b)Prin ret.succ.din sum.dat.pt.fact.part.Contr.are oblig.in ter.de 15zile cal.de la semn.ctr.de a desch.la unit.Trez.Stat.din cadr.org.fisc.comp.in adm.acest.un cont de disp.distinct la dispoz.aut.contr.Suma init.care se dep.de catre contract.in cont disp.astf.deschis nu treb.sa fie mai mica de 0, 5% din pret.ctr.Pe parcurs.indepl.ctr, aut.contr.urm.sa alim.acest cont de dispon.prin ret.succ.din sum.dat.si cuv.contr.pana la conc.sumei stabil.drept gar.de buna exec.in doc.de atrib.Aut.contr.va inst.contract.despre vars.efect, prec.si despre dest.lui.Din cont.de disp.deschis la Trez.Stat.pe num.contract.pot fi disp. plati atat de catre contr, cu aviz.scris al aut.contr.care se prez.unit.Trez.Stat, cat si de unit.Trez.Stat.la solic.scrisa a aut.contr.in fav.careia este constit.gar.de buna exec, in sit.prev. la art.91 din HG925/2006.Contul astf.deschis este purtat.de dob.in fav.contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale SC Complexul Energetic Craiova SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular 5 in original, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Prezentare Formular 6 in original, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011).Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 7 in original, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare Formular 12 in original, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69.1 din OUG 34/2006 - Prezentare Formular 13 in original - Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autorita?ii contractante, si anume: Constantin Balasoiu - Director GeneralVeronica Nica - Director EconomicVergil Soare - Director ComercialGiorgica Danescu ? Sef Cariera SM Prigoria
Florentina Vaduva ? Cons. jr. princ. Document prezentat in original pentru Persoane juridice/fizice romane-Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala - Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau TeritorialaDocumentul va fi prezentat original/ copie lizibila certificata conform cu originalul.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, certificatul constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va prezenta pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane juridice /fizice strainePrezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -Documentul va fi prezentat copie legalizata, copie lizibila certificata conform cu originalul.Pentru persoane juridice/fizice straine, prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi traduse in limba romana de traducatori autorizati si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari dinultimii 3 anidin ultimii 3 anicuprinzand valori, perioade de prestare, beneficiari, insotita de recomandari din partea beneficiarilor.
Informatii privind subcontractantii.
(dupa caz)
Declaratie referitoare la mijloacele de transport ce fac obiectul achizitiei si dotarile acestora, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii, astfel, pentru lotul 1 : - Autoturism 4 x 4 , 1 buc., sau echivalent: nr. de locuri = 5 ;
-Autoutilitara 4 x 4 , 1 buc., caroserie 1, 5 to sau echivalent: nr. de locuri = 5 ,
iar pentru lotul 2:
- Ambulanta: 1 buc ;
- Autoduba pentru transport muncitori, sau echivalent: - 1 buc., nr. de locuri = min.26.
Dovada ca dotarile tehnice ofertate sunt in leasing sau inchiriate (pentru cazul in care mijloacele de transport ofertate sunt in leasing sau inchiriate).
Lista cu parcul activ al mijloacelor de transport ce fac parte din lotul ofertat si, lista cu parcul de rezerva al mijloacelor de transport ce fac parte din lotul ofertat.
Certificatul de inmatriculare insotit de talonul anexa la certificatul de inmatriculare cu inspectia tehnica valabila, al fiecarui autovehicul ofertat
Cartea de identitate al fiecarui autovehicul ofertat
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiindSR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2012 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 14:00
Locul: Sala de Licitatii din str.Uniriinr. 147, etaj, 3, localitatea Craiova, judetul Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin. (4) din HGR 925/2006de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formularul nr. 10), insotit de- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 7- Certificat de participare la licitatie cu oferta independent- formular 12- Fisa de informatii generale-formular8Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratia conform Formularului 10 are obligatia de a prezenta/completacertificate /documenteedificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.2. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis ofertantilor in cauza.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autorit.contract.pe care acesta il considera nelegal, in conform.cu art.256.2 din OUG 34/2006 cu modific.si complet.ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str Unirii nr.147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. +40 0351/403331, Email: [email protected], Fax: +40 0251/418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer