Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICIUL EXTERNALIZAT DE PAZA PENTRU OBIECTIVE MILITARE


Anunt de participare numarul 75380/10.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN IONITA, Tel.0237/213155, Email: [email protected], Fax: 0237/213155
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIUL EXTERNALIZAT DE PAZA PENTRU OBIECTIVE MILITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Cazarmi aflate pe raza judetului CONSTANTA: 1357 Schitu, 2392 Ovidiu, 3176 Navodari si pe raza judetului Braila 567 Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICIUL EXTERNALIZAT DE PAZA PENTRU OBIECTIVE MILITARE - Cazarmi aflate pe raza judetului CONSTANTA: 1357 Schitu, 2392 Ovidiu, 3176 Navodari si pe raza judetului Braila - cazarma 567 Braila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 208, 320RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se va suplimenta contr. initial cu o cant. aferenta a 4 luni, cf 925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.07.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de part 2.100 leiGar de buna executie 7% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractarea cf OUG nr. 34/2006Asocierea cf OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Este supus conditiilor speciale mentionate in HGR nr. 781/2002 si HGR nr. 585/2002 si Ordinului nr. 47/2008 al ministrului apararii privind serviciul de paza
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind eligibilitatea pt anul in curs; Decl privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG nr. 34/2006;Certificate constatatoare;Cazierul fiscal;Certificat Unic de Inregistrare;Certificat constatator privind codurile CAEN
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri medie anuala 2006, 2007, 2008
2.Dovezi bancare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.sa fie mai mare de 250.000 lei;2. Indepl corespunzatoare a contr in ultimii 5 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Indepli si finaliz in ultimii 3 ani a doua contracte, sau in curs de derulare, care au avut ca obiect de prestare servicii de paza cod CPV 79713000-5;
2. Sa detina licenta de functionare elib de Inspectoratul General de Politie;
3. Sa depuna chestionarul de securitate care i-a fost inmanat de aut. contr. in vederea elib Avizului de Securitate.
4.Asigurarea sistemului calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.de cel putin 75.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 99
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SERVICIUL EXTERNALIZAT DE PAZA PENTRU CAZ. 1357 SCHITU, 2392 OVIDIU, 3176 NAVODARI, 567 BRAILA
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2009 10:00
Locul: SEDIUL UM 02542FOCSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice. Obtinerea documentatiei de atribuire se face de la sediul UM 02542Focsani gratuit, in urma unei solicitari scrise, prin reprezentant imputernicit al operatorului economic
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Strada Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460.227, Email: [email protected], Fax: 0236/460.227
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30061, Romania, Tel.021/310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02542 FOCSANI - BIROUL JURIDIC
Adresa postala: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Tel.0237/213155, Email: [email protected], Fax: 0237/213155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2009 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer