Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICIUL PUBLIC DE GESTIONARE A CAINILOR FARA STAPAN DIN ORASUL HOREZU


Concesionare numarul 441/31.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ORASULUI HOREZU
Adresa postala: Str. 1 decembrie, Nr. 7, Localitatea: Horezu, Cod postal: 245800, Romania, Punct(e) de contact: Enea Marinela, Tel.0250/860190, Email: [email protected], Fax: 0250/860481, Adresa internet (URL): www.horezuonline.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
SERVICIUL PUBLIC DE GESTIONARE A CAINILOR FARA STAPAN DIN ORASUL HOREZU
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: RAZA ORASULUI HOREZU.
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Capturarea, adapostirea, trierea si tratarea cainilor fara stapani, controlul bolilor, intretinerea curateniei, reintoarcerea cainilor in zona de unde au fost prinsi, revendicarea si adoptia, eutanasierea cainilor bolnavi si neutralizarea cadavrelor.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.1)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
SANITAR VETERINAR
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificatul constatatoremis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.Certificat constatator emis de Directia Finantelor Publice Locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani este mai mare sau egala cu 10.000 lei.Rezultatul exercitilor financiare pe ultimii trei ani Copii ale bilantlui contabil s a contului de profit s pierdere, vizate de organul competent.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestati efectuate in ultimii 3 ani, constand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca cesia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Declaratie care sa contina informatii referitoare la dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantul.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1.Nivelul tarifelor de utilizare platibile de catre beneficiarii finali2.Gradul de preluare a riscului de catre concesionar3.Modul de rezolvare a unor probleme sociale.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 27.05.2008 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala: Str. Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624840
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL PRIMARIEI HOREZU
Adresa postala: Str. 1 Decembrie, nr. 7, Localitatea: Horezu, Cod postal: 245800, Romania, Tel.0250860190, Email: [email protected], Fax: 0250860481, Adresa internet (URL): www.horezuonline.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2008 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer