Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Serviciul public pentru transportul pasagerilor si al marfurilor de stricta necesitate intre localitatile din Delta Dunarii si municipiul Tulcea


Anunt de participare numarul 131415/08.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Laura Puscasu, Tel. 0750032112, Email: [email protected], Fax: 319.61.99, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare a activitatilor de transport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciul public pentru transportul pasagerilor si al marfurilor de stricta necesitate intre localitatile din Delta Dunarii si municipiul Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
19 - Servicii de transport naval
Locul principal de prestare: Delta Dunarii si municipiul Tulcea
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 31, 884, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent nr.101.01.2012 ? 31.12.2012- 7.971.000 lei , Contract subsecvent nr.201.01.2013 ? 31.12.2013 - 7.971.000 lei, Contract subsecvent nr.3 01.01.2014 ? 31.12.20134- 7.971.000 lei, Contract subsecvent nr.401.01.2015 ? 31.12.2015 - 7.971.000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transportul pasagerilor si al marfurilor de stricta necesitate intre localitatile din Delta Dunarii si municipiul Tulcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60600000-4 - Servicii de transport naval (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime sunt prevazute in caietul de sarcini, sub forma de curse in sezon si in extrasezon.
Valoarea estimata fara TVA: 31, 884, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Instrument de garantare de aprticpare in cuantum de 637.600 leiInstrument de garantare de buna executie in cuantul de 0, 5% din val contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularele A, A1 si A2, Cert fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale original sau copie conform cu originalul.
Cert de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, original sau copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul B2 din sectiunea III);
Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti (Declaratie pe propria raspundere).Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente:
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Fisa/fisele de informatii privind experienta similaraOfertantul a prestat in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor) un contract a carui obiect a fost prestarea de servicii similare.Se solicita copii ale contractelor (paginile ce contin numele beneficiarului, obiectul contractului si semnaturile) ce insotesc fisele de experienta similara, precum si recomandarile pentru contractele prezentate.Autorizatie de efectuare transport public fluvial de marfuri si/sau de persoane, conf prevederilor OMLPTL nr.287/2003copie conform cu originalul.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul F din sectiunea III).
Declaratie care contine informatii privind capacitatile de transport necesare preluarii pasagerilor pe toate relatiile de transport solicitate in caietul de sarcini si facilitatile din punctele de imbarcare/debarcare, pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Declaratie prin care ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal suficient, angajat cu contract de munca/colaborare/sau angajament de aprticipare si posesori de brevete/certificate de capacitate corespunzatoare si toate navele au asigurat echipaj minim de siguranta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
obiec proces de reoferta: pretul, Nr de runde: 1; Lic electro va incepe la doua zile lucrat de la transmit invit, Durat uneirunde: 1 una zi, 24 ore, potrivit fisei de date, cap.IV(2.2.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2011 11:00
Locul: sediul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: B dul Dinicu Golescu nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2011 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer