Licitatie Publica - SERVICIULUI DE AUDIT FINANCIAR PENTRU:PROIECTUL REABILITAREA ZONELOR URBANE CU DEFICIENTE MAJORE IN SISTEMUL DE CANALIZARE SI ALIMENTARE CU APA IN MUNICIPIUL BUCURESTI INCLUSIV MODERNIZAREA SISTEMULUI RUTIER AFERENT SECTOARELE 1 SI 6
Anunt de participare numarul 70353/24.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN APOSTOL, Tel.021.305.55.30, In atentia: CORINA BARAN, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIULUI DE AUDIT FINANCIAR PENTRU: PROIECTUL REABILITAREA ZONELOR URBANE CU DEFICIENTE MAJORE IN SISTEMUL DE CANALIZARE SI ALIMENTARE CU APA IN MUNICIPIUL BUCURESTI INCLUSIV MODERNIZAREA SISTEMULUI RUTIER AFERENT SECTOARELE 1 SI 6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 840, 336RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICIULUI DE AUDIT FINANCIAR PENTRU:
PROIECTUL REABILITAREA ZONELOR URBANE CU DEFICIENTE MAJORE IN SISTEMUL DE CANALIZARE SI ALIMENTARE CU APA IN MUNICIPIUL BUCURESTI INCLUSIV MODERNIZAREA SISTEMULUI RUTIER AFERENT SECTOARELE 1 SI 6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICIULUI DE AUDIT FINANCIAR PENTRU:
PROIECTUL REABILITAREA ZONELOR URBANE CU DEFICIENTE MAJORE IN SISTEMUL DE CANALIZARE SI ALIMENTARE CU APA IN MUNICIPIUL BUCURESTI INCLUSIV MODERNIZAREA SISTEMULUI RUTIER AFERENT SECTOARELE 1 SI 6
Valoarea estimata fara TVA: 840, 336RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.03.2009 pana la 25.07.2013
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie este in valoare de 4.200 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
operatorii economici trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale.
-cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri: pe ultimii 3 ani(2005, 2006, 2007) 1.200.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa experienta similara:
-Experienta similara-Recomandare
-Lista principalelor prestatii in ultimii 3ani
-Societatea de audit trebuie sa fie membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania. Lista membrilor CAFR se gaseste la adresa http: //www.cafr.ro/index.jsppage=member_cafr
-Resurse umane si structura managementului
-Informatii privind subcontractanti / asociati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Pentru minimum 3 (trei) contracte de amploarea si complexitatea ofertei depuse operatorul economic (ofertantul) va depune recomandarea scrisa din partea beneficiarului respectivdin care sa rezulte indeplinirea acestora.- Experienta similara in elaborarea de rapoarte pentru indeplinirea conditiilor financiare solicitate de Institutiile Financiare Internationale (BERD, BEI, BIRD, Phare, etc) pentru acordarea de imprumuturi;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2009 11:00
Locul: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, ETAJ 1, CAMERA 136, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice delegat al ofertantului participant trebuie sa prezinte o imputernicire de reprezentare inregistrata cu numar si data la sediul ofertantului in momentul transmiterii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
OBTINEREA DOCUMENTATIEI: DOCUMENTATIA SE VA DESCARCA GRATUIT DE PE SITE-UL: www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4)021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PMB
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Tel.(+4)021.30.555.30, Email: [email protected], Fax: (+4)021.30.555.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2008 15:27