Licitatie Publica - Serviii de curatenie si igienizare
Anunt de participare numarul 92654/29.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA PIETELOR SECTOR 6
Adresa postala: SOSEAUA ORHIDEELOR NUMARUL 2D SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060073, Romania, Punct(e) de contact: LEONARD ILIE GARAC, Tel.021.316.12.98, Email: [email protected], Fax: 021.316.12.99, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica care actioneaza la nivel local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviii de curatenie si igienizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Pietele administrate de Administratia Pietelor Sector 6 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de curatenie, igienizare, deratizare, dezinsectie, dezinfectie si intretinere a spatiilor verziin pietele administrate de Administratia Pietelor Sector 6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
37535200-9-Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
90923000-3-Servicii de deratizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire si caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ne rez.dreptul de a achiz serv sim cf art.122lit.j)din OUG34 de a atrib ctr sim pana la3000000lei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 60000 lei; Cuantumul garantiei de buna executie pentru serviciile de intretinere si amenajare peisagistica este de 6 % din valoarea contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii extrabugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului care sa ateste obiectele de activitate al ofertantului, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (in original sau copie legalizata); Certificat de inregistrare in care, in mod obligatoriu, sa existe codurile CAEN pentru serviciile ce fac obiectul achizitiei, (copie stampilata de societate Conform cu originalul); Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant valabil la data deschiderii; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale in termen de valabilitate la data deschiderii; Cazier fiscal in conformitate cu H.G. 31 / 2003, emis cu maxim 15 zile, inainteadatei limita de depunere a ofertei (in original sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2006, 2007si2008 ( la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008), vizate si inregistrate de organele competente (copie legalizata); Fisa de informatii generale-formular anexat.;Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ( trei) ani (2006, 2007 si 2008) sa fie de minim 3.000.000 lei;rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei)ani (2006, 2007si 2008)sa fie pozitive;Ofertantul trebuie sa prezinte declaratie pe propria raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 de zile.Declaratie pe propria raspundere din care sa reiesa ca ofertantii nu au datorii , debite rezultate din contracte anterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, completata conform modelului din formularesi a anexei acestuia;Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti;Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat;Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului insotita de fisa tehnica a fiecarui utilaj;fisa de experienta similara pentru serviciile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada indeplinirii in ultimii 3 (trei) ani de catre ofertant a unei experiente similarede: cel putin un contract similar de prestari servicii de curatenie si igienizare finalizat, cu valoare finala de minim 300.000 lei(exclusiv TVA), cel putin un contract similar de prestari servicii de deratizare si/sau dezinsectie si/sau dezinfectie finalizat, cu valoare finala de minim 100.000 lei (exclusiv TVA)si a cel putin un contract similar de prestari servicii de intretinere si amenajare spatii verzi finalizat cu o valoare finala de minim 100.000 lei (excusiv TVA);operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are angajat cu contract de muncaminim un absolvent de studii superioare de lunga durata (inginer) intr-un domeniu cu relevanta pentrumediu si care sa fie atestat ca manager de proiect si minim un responsabil cu inspectarea locurilor (zonelor) de joaca din punct de vedere al securitatii echipamentelor si instalatiilor; Declaratie privind numirea managerului de proiect cu studii superioare cu relevanta in domeniul mediului ce urmeaza a fi utilizat ca responsabil pentru indeplinirea contractului si a persoanei responsabile cu inspectia pe linia securitatii echipamentelor si instalatiilor;Sa aiba implementat si certificat ISO 9001:2008 pentru activitati specializate de curatenie, dezinsectie, dezinfectie, deratizare, amenajare si intretinere spatii verzi sau echivalentul lui;Sa aiba implementat standardul ISO 14001:2005 pentru activitati specializate de curatenie, dezinsectie, dezinfectie, deratizare, amenajare si intretinere spatii verzi sau echivalentul lui;Sa aibaimplementat standardul OHSAS18001:2008 pentru activitati specializate de curatenie, dezinsectie, dezinfectie, deratizare si amenajare si intretinere spatii verzi sau echivalentul lui;Sa aibaimplementat standardul SA 8000 pentru activitati specializate de curatenie, dezinsectie, dezinfectie, deratizare, amenajare si intretinere spatii verzi sau echivalentul lui;Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca producatorul produselor ofertate are implementat standardul de calitate ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Ctr.exp.in 31.12.09, in baza art83 alin(2)-(3) ale art89 alin(6)dinOUG34/06coroborat cu disp.Ord.presANRMAPnr51/2009, AC aplica procLR accel
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Vor fi select, in ord descresc a punctajelor obtptr cifra med de afaceri pe ult 3 ani 2006, 2007si2008, primii 10 op ec care au indepl toate cerintele oblig si toate niv minime impuse
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
52%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
48%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2010 12:00
Locul: Sediul Administratiei Pietelor Sector 6, din Sos. Orhideelor nr. 2D, sector 6 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici care si-au depus candidatura cu imputernicire si copie CI, membrii comisiei de evaluare, eventuali observatori desemnati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr.110-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta conform art.256^2 alin.(1) lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Administratiei Pietelor Sector 6
Adresa postala: Sos. Orhideelor nr. 2D, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060073, Romania, Tel.0213169217, Fax: 0213161299
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2009 09:56