Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERV.REP. TIP RR CU MODERNIZ LA LOC LDH 1250 CP,LDE 2100 CP, LE 5100 KW SI LE 5100 KW EP


Anunt de participare (utilitati) numarul 3042/24.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Otilia Necseriu, Tel.021/311.27.41, In atentia: Sef Serv. Achizitii Mihai Vasile, Email: [email protected], Fax: 021/315.30.04
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERV.REP. TIP RR CU MODERNIZ LA LOC LDH 1250 CP, LDE 2100 CP, LE 5100 KW SI LE 5100 KW EP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediul unitatii reparatoare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 568, 300 si 70, 727, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT1Rep progr tip RR la LDH 1250 CP LOT2Rep progr tip RR la LDE 2100 CP LOT3Rep progr tip RR la LE 5100 KW LOT4Rep progr tip RR la LE 5100 KW EPS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50221000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a locomotivelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii reparatii locomotive
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 568, 300 si 70, 727, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.07.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
in valoare totala de 275.100 lei. Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii si de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) situatia personala a ofertantului: - declaratie de eligibilitate;
b) documente care dovedesc situatia personala a ofertantului - declaratie pe proprie raspundere.
c) capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: - pers. jur. romane: certificat emis de ORC in original sau copie legalizata care sa cuprinda domeniul de activitate al ofertantului conform mentiunii cu privire la legea 85/2006 ,
- pers. jur. straine: documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare legala din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
d) situatia economica si financiara: bilantul contabil prescurtat la 30.06.2006, capacitatea financiara a ofertantului, informatii privind bonitatea a ofertantului, declaratii privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
pers jur rom: cer OMT290/2000, adica prod sa aiba Aut de FZ ferov si Certif de Omolog Tehn resp Agrem Tehn pt ofert care nu sunt prod, elib de AFER, in conf cu CS
pers jur str: certif sau alte docum emise de org abilit care sa ateste conf prod in conf cu cer. din CS
declar pe prop raspund conf legea 21/1996fisa de inf gen
rec alti benefISO 9001/2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
5/08.02.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Cv doc se poate achita in numerar la casieria soc.. sau prin OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Recurs Curtea de apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNCS
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac, - contestatie depusa in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta a deciziei autoritatii contractante;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTFC CFR CALATORI SA- Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Tel.021/311.27.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2007 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer