Licitatie Publica - Set de echipamente pentru masina multifunctionala pentru intretinere drumuri vara - iarna
Anunt de participare numarul 28345/17.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Set de echipamente pentru masina multifunctionala pentru intretinere drumuri vara - iarna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP loco beneficiar
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionare ansamblu de echipamente pentru masina mutifunctionala pentru intretinere drumuri iarna-vara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29839000-9 - Ansambluri de echipamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipament nr1 Plug auto pentru deszapezire destinat montarii pe masina multifunctionala pentru intretinere drumuri varaiarna 9 buc;Echipament nr2-Raspanditor de materiale uscate si solutii antiderapante pentru masina multifunctionala pentru intretinere drumuri vara iarna18 buc.;Echipament nr 3-Matura frontala pentru masina multifunctionala pentru intretinere drumuri varaiarna18 buc;Echipament nr4-Lama auto pentru deszapezire destinata montarii pe masina multifunctionala pentru intretinere drumuri varaiarna9 buc;Echipament nr5-Pompa apa si noroi pentru masina multifunctionala pentru intretinere drumuri vara iarna-18 buc;Echipament nr6-Echipament cu brat pentru cosit pe acostament si taluz pentru masina multifunctionala pentru intretinere drumuri varaiarna18 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 369, 748RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara in valoare de 43.697 lei sau OP in cont nr. RO 67RNCB0082008094080001 deschis la B.C.R. Suc. Unirea;Garantie de buna executie 10%din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat - prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata la data de 31.07.2007 sau ulterior, in copie legalizata sau original;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in copie legalizata sau original;Certificat de inmatriculare (C.U.I.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;Bilantul contabil la 31.12.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3ani;Dovada detinerii unui SERVICE specializat pe teritoriul Romaniei care asigura sipiesele de schimb pe teritoriul Romaniei, pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie si postgarantie (sau a unui contract de SERVICE incheiat cu un prestator specializat de pe teritoriul Romaniei);Se vor prezenta informatii privind dotarea cu echipamente specifice pentru indeplinirea contractului;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Prezentarea CV-uri pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului;Certificat ISO 9001;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2007 12:00
Locul: sediul C.N.A.D.N.R.Bucuresti, sector 1, bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. 8.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, imputerniciti ai operatorilor economici, observatori M.E.F., alte persoane autorizate de conducerea autoritatii contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6 sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A.- Directia Achizitii Publice
Adresa postala: sector 1, bd. Dinicu Golescu nr. 38, et. 8, cam.30, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3150126, Email: [email protected], Fax: 021/3150126
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2007 10:45