Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Set reactivi hematologie si coagulometrie compatibili cu Analizorul de Hematologie SYSMEX KX 21 si Coagulometrie COAG 4 D pentru Laboratorul Tasnad


Anunt de participare numarul 139911/24.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Set reactivi hematologie si coagulometriecompatibili cu Analizorul de Hematologie SYSMEX KX 21 si Coagulometrie COAG 4 D pentru Laboratorul Tasnad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Judetean de Urgenta satu mare, str.prahova nr.1, la magazia spitalului situata la subsolul cladirii
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 62, 340 si 124, 680RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: .Primul contract subsecventse va incheia la finalizarea procedurii si va fi valabil panain 31.12.2012, al doilea in 01.01.2013, al treilea in 01.01.2014, al patrulea in 01.01.2015 pana la finalizarea acordului cadru..CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA IN FUNCTIE DE BUGETUL SPITALULUI.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoarea maxima a unui contract subsecvent este de 41560 lei, dar precizam ca nu putem sti data exacta in care se va primi fila de buget prevazuta pentru aceste produse , iar cantitatile prevazute sunt etimative, ele se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante.Primul contract subsecventse va incheia la finalizarea procedurii si va fi valabil panain 31.12.2012, al doilea in 01.01.2013, al treilea in 01.01.2014, al patrulea in 01.01.2015 pana la finalizarea acordului cadru..Cantitatile minime si maxime estimate sunt prevazute la SECTIUNEAII, in Caietul de sarcini. Cantitatiile se pot diminua sau majora in functie de necesitatiile si resursele financiare ale autoritatii contractante .Cantitatileminimeestimate precum si cantitatile maxime estimate care ar puta face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru /lot sunt: LOT 1 Set reactivi hematologie si coagulometriecompatibili cu Analizorul de Hematologie SYSMEX KX 21 si Coagulometrie COAG 4 D pentru Laboratorul Tasnad -12pozitiiconform caietului de sarcini:
poz1- Diluent SYScant.min.12cant.max.24;poz.2- Lizant WH- cant.min.24cant.max.48;poz.3- Solutie spalare- cant.min.6cant.max.12;poz.4- Set sange control trei nivele- cant.min.6cant.max.12;poz.5- Hartie termo 57 mm- cant.min.12cant.max.24;poz.6- Dia PT liquid- cant.min.6cant.max.12;poz7 - Dia PTT liquid- cant.min.4cant.max.8;poz8-- Dia FIB- cant.min.2cant.max.4;poz9-- Dia Cont I-II- cant.min.2cant.max4;poz.10-Dia Cal- cant.min.2cant.max.4;poz.11- Cuve Coag 4D- cant.min.2cant.max.4;poz12- Hartie termo 80 mm -cant.min.12cant.max.24.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 Set reactivi hematologie si coagulometriecompatibili cu Analizorul de Hematologie SYSMEX KX 21 si Coagulometrie COAG 4 D pentru Laboratorul Tasnad -12pozitiiconform caietului de sarcini:
poz1- Diluent SYScant.min.36cant.max.72;poz.2- Lizant WH- cant.min.72cant.max.144;poz.3- Solutie spalare- cant.min.18cant.max.36;poz.4- Set sange control trei nivele- cant.min.18cant.max.36;poz.5- Hartie termo 57 mm- cant.min.36cant.max.72;poz.6- Dia PT liquid- cant.min.18cant.max.36;poz7 - Dia PTT liquid- cant.min.12cant.max.24;poz8-- Dia FIB- cant.min.6cant.max.12;poz9-- Dia Cont I-II- cant.min.6cant.max12;poz.10-Dia Cal- cant.min.6cant.max.12;poz.11- Cuve Coag 4D- cant.min.6cant.max.12;poz12- Hartie termo 80 mm -cant.min.36cant.max.72.
Valoarea estimata fara TVA: intre 62, 340 si 124, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul g.p.: LOT1:1870 lei.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346/2009 republicata.Daca operatorul economic pareticipant la procedura de achizitie publica este IMM, va prezenta inpreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 16 alin. 2 din Legea 346/2009, actualizata, respectiv Form.? Declaratie privind incadrarea in categoria intr.mici si mijlocii?-Anexa 1 la Legea 346/2009 iar daca nu se face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere . In situatia in care este depusa o oferta de catre o asoc de IMM, aceasta va beneficia de reducerile stabilite de legislatie;daca in asoc.resp.unul din asociati nu este IMM , atunci nu se vor putea invoca respectivele reduceri.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei Cuantumul ge este de 5% din val contr.subs fara T.V.A;Se constituieprin Instr de gar emis in cond. legii de o soc banc sau de o soc de asig, conf Formular6dinSectiuneaIIIa doc de atrib, in contul de garRO83TREZ5465006XXX007586 sau prin numerar la casieria aut contr, cu o durata de valab cel putin egala cu durata contr.Ge va fi constit in maxim7zile de la semnarea de catre ambele parti a contr subs;data constit ge reprez data la care contr de ach pub intra in vigoare.Achizitorul are dreptul de a emite pret. asupra ge in limita prejud creat daca furniz isi executa necoresp oblig asumate prin prez contr, in conf cu art.91 din HG925/2006.Anterior emiterii unei pretentii asupra ge achiz are oblig de a notifica acest lucru furniz, precizand totodata obliga care nu au fost respec.Aut contr va elibera ge in termen de 14 zile de la indepl oblig asumate in contr subs.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat pentru UPU si SMURD, buget de laCasa de Asiguraride Sanatate Satu Mare , pentru spital .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. ? in original.);Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 8 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original. Referitor la declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, precizam capersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - in sensul articolului mentionat - sunt: Manager Marc Ioan Adrian, Director Medical DrPaula Lacramioara Mare , Director de Ingrijiri Ec.Opris Gabriela, Director financiar-contabil Ec. Pal Mircea si Sef Serviciu Achizitii Ec.Radu Romana.);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Ofertantul va completa si prezenta Formularul 12 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original.) Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz)-Se va prezenta Certificat constatator emis de ORC (sau de ONRC , dupa caz) legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta vasolicita ofertantului castigator sa depuna acest document , in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii ( in cazul in care acest documenta fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul).
Persoanele fizice vor prezenta Autorizatia de functionare PF -in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, valabilla termenul limita de primirea ofertelor , in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Fisa de informatii generale - conform Formularului 5 ? din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.- in original.
Se va mentiona cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an pentru calculul cifrei de afaceriglobala , prin raportare la cursul de 1 euro=4.5176 lei/24.09.2012In cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de conformitateconformDirectivei 93/42/EECpentru dispozitive medicale , modificata conform MDD 2007/74 (HG 54/29.01.2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale) sau autorizatii din care sa rezulte ca materialele sanitare sunt in conformitate cu standardele europene, in copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata
Prezentarea obligatoriede mostre pentru fiecare produs din lot pentru care se depune oferta (gratuit). Mostrele seambaleaza individual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu urmatoarele informatii: denumirea ofertantului, denumirea produsului? mostre pentru Procedura LicitatieDeschisa Set reactivi hematologie si coagulometriecompatibili cu Analizorul de Hematologie SYSMEX KX 21 si Coagulometrie COAG 4 D pentru Laboratorul Tasnad. dindata................................, ora .......................
Solicitam aceste mostre pentru dovedirea capacitatii tehnice si/ sau profesionale a operatorilor economici si nu pentru eliminareaofertantilor .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16050/09.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2012 10:00
Locul: sala de sedinte a Serviciului Achizitii Pulice , Spital Jud Urgente Satu Mare, str.Prahova nr.1, etajII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare precum si reprezentantii autorizati ai ofertantilor participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Garantia de participare se ataseaza de plicul exterior al ofertei. Ofertele care nu prezinta dovada garantiei de participare constituita sub forma si in cuantumul mentionat mai sus , vor fideclarate inacceptabile si respinse la dechidere.In conformitae cu prevederile art. Art. 278^1 (1)din OUG 34/2006, in situatia in care se depune contestie la CNSC siin masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului contravaloarea a1% din aceasta valoare.In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret , atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica departajarea se va face prinreofertare in plic inchis trimis pe adresa autoritatii contractante in termenul solicitat.Departajarea ofertelor se face doar pentru acele oferte clasate pe primul loc, care au preturi egale
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenulde exercitare a cailor de ataceste de 5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta , pecarecontestatarulil considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, SpitalulJudetean de UrgentaSatu Mare
Adresa postala: Str. Prahovei nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spital.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2012 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer