Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Seturi de citafereza compatibile cu automatul MCS + Haemonetics si automatul TRIMA ACCEL


Anunt de participare numarul 107779/14.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala:  Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Punct(e) de contact:  ROSIN AUREL MARC ANDREI, Tel. 031.425.12.39, Email:  [email protected], Fax:  3191779, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie Publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Seturi de citafereza compatibile cu automatul MCS + Haemonetics si automatul TRIMA ACCEL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Centrelor de Transfuzie Sanguina judetene si al municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 632, 524 si 23, 265, 048RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: pe parcursul acordului cadru se vor incheia 6 contracte subsecvente (1 contract la 4 luni)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1 cuprinde : A. Pachet pentru recoltare de trombociteB. Pachet pentru recoltare de trombocite si eritrocite
Lotul 2 cuprinde: A.Pachet pentru recoltare trombocite, eritrocite nefiltrate si plasmaB.Pachet pentru recoltare trombocite, eritrocite filtrate si plasma
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192330-4 - Pungi de transfuzie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: A : cant. min.- 7.200 seturi;Cant. max. - 14.400seturiB: cant. min.- 480 seturi;Cant. max.-960seturi
Lot 2: A : cant. min.- 600 seturi;Cant. max.- 1.200seturiB: cant. min.- 342 seturi;Cant. max.-684seturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 632, 524 si 23, 265, 048RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare : Lot 1:204.480, 00Ron;Lot 2:28.170, 48Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/Ordonanta de Urgenta 34/20063. Certificat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice- original, valabil la data deschiderii ofertelor .
4. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei? valabil la data deschiderii ofertelor, -original valabil la data deschiderii ofertelor.5. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului-nu mai vechi de 30 de zile , original .6. Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului- copie simpla.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia financiar-contabila(Bilantul financiar contabil la 31.12.2008- vizat de directia generala a finantelor publicesiBilantul financiar contabil la31.12.2009), vizat Oficiul National al Registrului Comertului- copie .2.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului (comercializarea de dispozitive medicale)sa fie mai mare decat dublul valorii(fara Taxa pe Valoare Adaugata) estimate a celui mai mare contract subsecvent aferent lotului pentru care se depune oferta.
3.(Fisa de informatii generale?formularul nr. 4
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOT 1:6.816.000, 00 RonLOT 2:939.016, 00 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Aviz de functionare a ofertantului pentru activitati de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale de unica utilizare eliberat de Ministerul Sanatatii copie simpla.
2. Certificat CE pentru categoriile de dispozitive medicale ofertate emis de un organism de certificare notificat.
3. Certificat de inregistrare la Ministerul Sanatatii a produselor ofertate eliberat anterior datei de 30.01.2007.4. Autorizare din partea producatorului pentru participarea la licitatie adresata autoritatii contractante.5. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse, precum si documentele ce atesta indeplinirea acestor contracte, in ultimii 3 ani- 6. Certificat/e emis/e de un organism acreditat care sa ateste ca producatorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardele : ISO 9001 sau ISO 13485 sau echivalent -copie .
7.Certificat emis de un organism de certificare care sa ateste ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardele : ISO 9001 - copie .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S125-191344 din 01.07.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 18:00
Locul: sediul Institutului National de Hematologie-Departamentul de Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala:  Sos Oltenitei nr. 106-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021/3321188, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul resurse umane
Adresa postala:  Str. C. Caracas Nr. 2-8 sector 1 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Tel. 0314251231
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2010 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer