Licitatie Publica - Sevicii de reparatii-aparatura de vedere pe timp de noapte
Anunt de participare numarul 92563/29.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Str. Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Marketing Achizitii si Planificare Logistica, Tel.021.316.25.98, 021.318.25.97 int. 19.360, 19.362, In atentia: Ioana Rusu / ClaudiuPavel, Email: [email protected], Fax: 021.316.35.11, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sevicii de reparatii-aparatura de vedere pe timp de noapte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: atelier-service prestator
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 46, 399.14 si 8, 975, 181.22RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in limita fondurilor alocate cu aceasta destinatie precum si in functie de necesitatile care apar pe parcursul derularii acordului cadru.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor achizitiona servicii de reparatii la aparatura de vedere pe timp de noapte (camere portabile de supraveghere pe principiul termoviziunii Sophie, respectiv Matis, ochelari/binocluri de vedere pe timp de noapte Diana R/Diana 6X, BMK).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50344000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului optic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minimeestimate ale acordului cadru servicii de reparatii ale aparaturii de vedere pe timp de noapte ce pot fi solicitate pe durata intregului acord cadru: servicii de reparatii pentru un aparat de vedere pe timp de noapte pe fiecare lot in parte.
Cantitati maxime estimate ale acordului cadru servicii de reparatii ale aparaturii de vedere pe timp de noapte ce pot fi solicitate pe durata intregului acord cadru:
- lotul I - servicii de reparatii pentru 120 camere portabile de supraveghere pe principiul termovitiunii SOPHIE;
- lotul II - servicii de reparatii pentru 196 camere portabile de supraveghere pe principiul termovitiunii MATIS;
- lotul III - servicii de reparatii pentru 804 ochelari de vedere pe timp de noapte DIANA R;
- lotul IV - servicii de reparatii pentru 288 binocluri de vedere pe timp de noapte DIANA 6X;
- lotul V - servicii de reparatii pentru 548 binocluri de vedere pe timp de noapte BMK.
Valoarea estimata fara TVA: intre 46, 399.14 si 8, 975, 181.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: lot I - 500 lei;lot II 200 lei;lot III 23 lei;lot IV 28 lei;lot V - 54 lei.garantie de buna executie: 5%din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, certificat privind taxele si impozitele locale (in original sau in copie legalizata) acestea trebuiesa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca operatorul economic nu are datorii la momentul eliberarii), certificat de inregistrare in copie legalizata; certificat constatator- eliberatde MinisterulJustitiei Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instantacompetenta, valabilla data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include activitatea de asistenta tehnica pentru echipamente optoelectronice; -nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana), mandatul de incheiere a acordului cadru/contractelor subsecvente (original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila); certificat de rezidenta fiscala pentru ofertantii straini; obligatii contractuale in desfasurare); informatii generale despre firma pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor contracteavand ca obiect servicii de reparatii pentru aparatura de vedere pe timp de noapte, in ultimii 3 ani; informatii privind subcontractantiiasociatii; declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii; curriculum vitae (CV) pentru personalul de specialitate in domeniul optoelectronic, responsabil de indeplinirea cerintelor caietului de sarcini, inclusiv cel care raspunde la solicitarile de servicii; declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii; documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii laprestatorul serviciilor de reparatii ale aparaturii de vedere pe timp de noapte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- sa fi executat, in ultimii 3 ani, minim 3 contracte similare (avand ca obiect servicii de reparatii pentru aparatura de vedere pe timp de noapte);
- minim 1 recomandare, pentru unul din cele 3 contracte similare, din partea unui beneficiar/client sau document constatator emis conform art. 97^1, alin. 1, lit. b din H.G. 925/2006 corelate cu formularul J; in cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor de reparatii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Sa cunoasca pozitia sa in clasament, sa nu cunoasca numarul ofertantilor.Se desfasoara in 3 runde succesive.Durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2010 09:00
Locul: Inspectoratul General al Politiei de Frontiera, str. Razoare, nr. 5, sector6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
se admite participarea unui reprezentant al ofertantului, cu imputernicire si act de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari 12.02.2010, ora 15.00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr. 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a oricarui act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: str. Razoare, nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Tel.021.316.25.98, Fax: 021.316.35.11, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2009 11:29