Licitatie Publica - SF - Stabilirea solutiilor de reducere treptata si eliminare a poluarii cu substante prioritar periculoase a apelor uzate evacuate de CET-urile apartinand S.E. Bucuresti, Studiu de fezabilitate pentru realizarea masurarii energiei termice si combustibilul
Anunt de intentie (utilitati) numarul 24981/28.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. +40 214079973, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213166574, Adresa internet (URL): www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 402, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 212751283, In atentia: ec.Peride Cristina, Email: [email protected], Fax: +40 212751472
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SF - Stabilirea solutiilor de reducere treptata si eliminare a poluarii cu substante prioritar periculoase a apelor uzate evacuate de CET-urile apartinand S.E. Bucuresti
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SF - Stabilirea solutiilor de reducere treptata si eliminare a poluarii cu substante prioritar periculoase a apelor uzate evacuate de CET-urile apartinand S.E. Bucuresti
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Studiu de fezabilitate pentru realizarea masurarii energiei termice si combustibilului pentru configuratiile de cogenerare de inalta eficienta, conform Ordinului ANRE nr.23/2010, si pentru reabilitarea sistemelor de masurare tranzactionala a energiei termice
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de fezabilitate pentru realizarea masurarii energiei termice si combustibilului pentru configuratiile de cogenerare de inalta eficienta, conform Ordinului ANRE nr.23/2010, si pentru reabilitarea sistemelor de masurare tranzactionala a energiei termice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
90 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SPF - Stabilirea si realizarea unor solutii fezabile pentru reducerea emisiilor de SO2 in aer la CET Sud (IMA 1 si IMA 2), CET Vest (IMA 1) si CET Progresu (IMA 1) in vederea respectarii legislatiei de mediu
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SPF - Stabilirea si realizarea unor solutii fezabile pentru reducerea emisiilor de SO2 in aer la CET Sud (IMA 1 si IMA 2), CET Vest (IMA 1) si CET Progresu (IMA 1) in vederea respectarii legislatiei de mediu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
75 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
CET Sud: SF - Modernizarea instalatiilor de tratare a apei si de epurare a apelor uzate evacuate la canalizare in vederea eficientizarii proceselor tehnologice si respectarii legislatiei de protectia mediului
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CET Sud: SF - Modernizarea instalatiilor de tratare a apei si de epurare a apelor uzate evacuate la canalizare in vederea eficientizarii proceselor tehnologice si respectarii legislatiei de protectia mediului
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
90 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 125, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SF - Realizarea reglajului parametrilor hidrodinamici la agentul termic furnizatin reteaua de termoficare, in concordanta cu cerintele RADET si cu restrictiile functionale impuse de agregatele din CET Bucuresti Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SF - Realizarea reglajului parametrilor hidrodinamici la agentul termic furnizatin reteaua de termoficare, in concordanta cu cerintele RADET ss cu restrictiile functionale impuse de agregatele din CET Bucuresti Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
45 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii pentru demolarea cosului de fum nr.4 (CAF nr.11 si 12) si realizare cos metalic la CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii pentru demolarea cosului de fum nr.4 (CAF nr.11 si 12) si realizare cos metalic la CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 35, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii pentru demolarea cosului de fum nr.3, aferent IMA 3 (CAF nr.1 si 2) si realizare cos metalic la CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii pentru demolarea cosului de fum nr.3, aferent IMA 3 (CAF nr.1 si 2) si realizare cos metalic la CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 35, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii pentru reabilitarea cosului de fum nr.2 de la CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii pentru reabilitarea cosului de fum nr.2 de la CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
75 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Studiu de fezabilitateprivind modernizareapompelor de alimentarede la CET Progresu, pentru reducerea consumului propriu in actualele regimuri de functionare
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de fezabilitateprivind modernizareapompelor de alimentarede la CET Progresu, pentru reducerea consumului propriu in actualele regimuri de functionare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 75, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Modernizare si reabilitare turn de racire nr.1 din CET Grozavesti ? Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare si reabilitare turn de racire nr.1 din CET Grozavesti ? Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 45, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Studiu de fezabilitate pentru Demolare turnuri de racire nr.3 si 4 si ecologizare CET Grozavesti
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de fezabilitate pentru Demolare turnuri de racire nr.3 si 4 si ecologizare CET Grozavesti
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Consolidare cladire atelier CET Grozavesti ? documentatie de avizare a lucrarilor de interventii
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidare cladire atelier CET Grozavesti ? documentatie de avizare a lucrarilor de interventii
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
45 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Consolidare cladiri CET Grozavesti (cladire birouri club, hala decuvare, portal decuvare, cladire atelier mecanic) ? Documentatii de avizare a lucrarilor de interventii
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidare cladiri CET Grozavesti (cladire birouri club, hala decuvare, portal decuvare, cladire atelier mecanic) ? Documentatii de avizare a lucrarilor de interventii
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
45 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SF - Modernizarea schemei tehnologice aferente ciclului combinat in vederea participarii la realizarea serviciilor tehnologice de sistem si cresterea eficientei in regim de vara - CET Vest
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SF - Modernizarea schemei tehnologice aferente ciclului combinat in vederea participarii la realizarea serviciilor tehnologice de sistem si cresterea eficientei in regim de vara - CET Vest
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Solutie tehnica pentru prevenirea aparitiei ghetii la aspiratia aerului in turbina cu gaze, aferenta ciclului combinat din CET Vest, pe perioada temperaturilor exterioare scazute
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Solutie tehnica pentru prevenirea aparitiei ghetii la aspiratia aerului in turbina cu gaze, aferenta ciclului combinat din CET Vest, pe perioada temperaturilor exterioare scazute
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
45 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reevaluare deviz general Consolidare cos de fum nr.1 aferent cazanelor TLMACE nr.1 si 2 CET Vest
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reevaluare deviz general Consolidare cos de fum nr.1 aferent cazanelor TLMACE nr.1 si 2 CET Vest
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SF Capacitati noi de producere a energiei termice cu cazane ignitubulare in SE Bucuresti utilizand gaze naturale (CET Vest, CET Grozavesti, CET Progresu)
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SF Capacitati noi de producere a energiei termice cu cazane ignitubulare in SE Bucuresti utilizand gaze naturale (CET Vest, CET Grozavesti, CET Progresu)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
90 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Studiu de prefezabilitate privind implementarea unui proiect de tip Green/Brown Field constand in realizarea unei capacitati noi de producere a energiei, in tehnologie moderna, cu functionare pe gaze naturale, in locatia CET Progresu
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de prefezabilitate privind implementarea unui proiect de tip Green/Brown Field constand in realizarea unei capacitati noi de producere a energiei, in tehnologie moderna, cu functionare pe gaze naturale, in locatia CET Progresu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 75, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Studiu de fezabilitate pentru realizarea unui centru de management energetic prin implementarea unui sistem SCADA la nivel SEB
II.2) Tipul de contract
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de fezabilitate pentru realizarea unui centru de management energetic prin implementarea unui sistem SCADA la nivel SEB
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
120 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 155, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Tehnic SEB - ing.M.Lita 0212751272
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 1, 375, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2012 15:23