Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SF reabilit DJ104A Persani Sinca Veche Sercaita Bucium Margineni Sebes Recea Gura Vaii Lisa Sambata de Sus Dragus Vistea de Sus Victoria km. 0+000 45+850


Anunt de participare numarul 40974/28.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Antal, Tel.0268/410777/221, In atentia: Emilia Iordan, Email: [email protected], Fax: 0268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu nr.67, parte, camera7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0268410777/221, In atentia: Emilia Iordan, Email: [email protected], Fax: 0268472305
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu nr.67, parte, camera7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0268410777/221, In atentia: Emilia Iordan, Email: [email protected], Fax: 0268472305
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu nr.67, parte, camera7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0268410777/221, In atentia: Emilia Iordan, Email: [email protected], Fax: 0268472305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SF reabilit DJ104A Persani Sinca Veche Sercaita Bucium Margineni Sebes Recea Gura Vaii Lisa Sambata de Sus Dragus Vistea de Sus Victoria km. 0+000 45+850
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Drumul judetean DJ104A km. 0+000 45+850
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SF reabilit DJ104A Persani Sinca Veche Sercaita Bucium Margineni Sebes Recea Gura Vaii Lisa Sambata de Sus Dragus Vistea de Sus Victoria km. 0+000 45+850
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studiu de fezabilitate pentru DJ104A Persani Sinca Veche Sercaita Bucium Margineni Sebes Recea Gura Vaii Lisa Sambata de Sus Dragus Vistea de Sus Victoria km. 0+000 45+850
Valoarea estimata fara TVA: 420, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 5000 lei - scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul RO33TREZ1315006XXX000169 Trezoreria Brasov.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006;Certificat atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 zile;CUI emis de Oficiul Registrului Comertului+Anexa (copii).
Pentru persoanele fizice/juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani;
-obligatii contractuale in desfasurare: se vor prezenta informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie care contine informatii privind personalul disponibil, responsabil direct de indeplinirea contractului (inclusiv informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilors
-Experienta similara: declaratie privind lista principalelor proiecte executate in ultimii 3 ani (Formular 12E)
-ISO 9001 - 2001 (Sistem de management de calitate) sau echivalent pentru persoanele juridice straine.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim: cel putin 2 proiecte care au obtinut finantare europeana insotita de recomandarile din partea beneficiarilor proiectelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in contul RO65TREZ13121360250XXXXX Trezoreria Brasov sau in numerar la sediul Consiliului Judetean Brasov, str. Eroilor nr.5, parter, camera 8.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2008 12:00
Locul: Consiliul Judetean Brasov, Str. N. Balcescu nr.67, parter, camera 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputerniciti cu copii dupa BI/CI sau pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: Str. 15 Noiembrie nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268413056, Fax: 0268418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268410777/253, Email: [email protected], Fax: 0268472305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2007 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer