Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "S.F.+P.T.+D.E. EXTINDERE UNITATI DE INVATAMANT" in municipiul Baia Mare, jud. Maramures


Anunt de participare numarul 27933/15.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Anghel, Tel.0262/211001, Email: [email protected], Fax: 0262/212332, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"S.F.+P.T.+D.E. EXTINDERE UNITATI DE INVATAMANT" in municipiul Baia Mare, jud. Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Baia Mare, judetul Maramures.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"S.F.+P.T.+D.E. EXTINDERE UNITATI DE INVATAMANT" in municipiul Baia Mare, jud. Maramures, dupa cum urmeaza: Gradinitele cu program prelungit numerele: 9, 25, 30 si 36; Colegiul Economic "Nicolae Titulescu", Colegiul Tehnic "Anghel Saligny" si Liceul Teoretic "Nemeth Laszlo".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74222300-4 - Servicii de arhitectura pentru lucrari de extindere a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este extinderea corpurilor principale ale cladirilor la 7 (sapte) unitati de invatamant. Autoritatea contractanta asigura prin Caietul de sarcini plan de situatie sau schita de dezmembrare, aferente fiecarei unitati in parte.
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 175, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pe loturi: 1=500lei;2=500lei;3=500lei;4=500lei;5=1800lei;6=1500lei;7=500lei. Garantia de buna executie a contractului =10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Completarea formularelor 12A, 12B, 12C din Documentatia de Atribuire; Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si locale -valabile la data deschiderii ofertelor (in original sau copii legalizate); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului (original sau copie legalizata); Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie (copie); Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din punct de vedere profesional (pentru persoane juridice/fizice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (formularul 20 din Documentatia de Atribuire). Cerinta obligatorie: Declaratie bancara din care sa reiasa urmatorii indicatori economici: Lichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 100% si cu tendinta de crestere; Solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 30% si cu tendinta de crestere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularelor 12E, 12I, 12J, 12G, 20, 21 si 22 din Documentatia de Atribuire; Recomandari din partea altor beneficiari; Certificarea sistemului calitatii: se solicita documente care atesta cerificarea sistemului calitatii pentru activitatea de proiectare, de catre un organism acreditat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: se impune ca cerinta minima obligatorie, realizarea in ultimii 3 ani a cel putin 2 (doua) contracte similare. Recomandari din partea altor beneficiari: cerinta minima obligatorie - cel putin doua recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Criteriu financiar
55%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
126/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei Municipiului Baia Mare sau prin OP in contul nr. RO93TREZ43624510220XXXXX deschis la Trezoreria Baia Mare.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2007 12:00
Locul: Primaria municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 37.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire se poate achizitiona (in urma unei solicitari scrise) de la sediul Primariei Baia Mare, etaj IV camera 38 - Serviciul Achizitii Publice, tel 0262-211001/154, 0262-212171.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator asupra actului care se contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2007 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer