Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SIGURANTA SI SECURITATE SOCIALA IN MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN PRIN SISTEME DE SPRAVEGHERE VIDEO


Anunt de participare numarul 132453/30.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel. +40 252314379, In atentia: ING.RADU MANAFU, Email: [email protected], Fax: +40 252316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SIGURANTA SI SECURITATE SOCIALA IN MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN PRIN SISTEME DE SPRAVEGHERE VIDEO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti, la locatiile unde vor fi montate si puse in functiune, stabilite prin proiectul tehnic.
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si montarea de echipamente specifice pentru realizarea unui sistem de supraveghere video, amenajarea unui centru de supraveghere principal si a unui centru de supraveghere de rezerva, punerea in functiune a sistemului, conform proiect
, ,SIGURANTA SI SECURITATE SOCIALA IN MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN PRIN SISTEME DE SPRAVEGHERE VIDEO ??, cod SMIS 7111.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
48219300-9-Pachete software de administrare (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de echipamente tehnologice si functionale cu montaj, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 655, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare: 53.000 lei;2.Garantia de buna executie a contractului: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA prin POR 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli de crestere?, 80, 35%;Buget de stat- 17, 65%;Buget local?2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.pr eligibil;2. Decl pr neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 modif si compl ult;
3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor;4.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor;5.Cazier judiciar pt actionari/asociati si administrator(i) mentionati in certificatul constatator (sau echivalent), si pt persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181.;6.Persoane juridice straine-doc. edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente;
7. Decl. pv calit de particip la proc;8 Certif. de particip. la licitatie cu oferta independ. conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;9.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006 modif.si compl.ult;10. Certificat constatator emis ONRC;11. Persoane juridice /fizice straine-
documente edific. care sa dovedeasca o forma de inregistrare si declaratie pe proprie raspundere;12.Licenta emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru instalare de Sisteme de Supraveghere Video, in conformitate cu Legea nr. 333/2003.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri;2.Bilanturi contabil aferente anilor 2010 si 2009 insotite de anexele explicative
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de min. 5.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;.;3. Decl. pr. utilajele, instalatiile, echip. Tehnice;4.Decl. pv personalul de cond. si efectiv. medii anuale ale pers.angaj.;5.Informatii pv pers. specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului;6.Decl. de disponib. pt. personalul folosit (altul decat cel propriu angajat);7.Responsabil de contract-prez.CV si diploma studii;8.Inginer sisteme de securitate (COR 214438 sau echivalent) prez. CV, diploma studii, autorizare/certificare pentru instalare, punere in functiune si intretinere emisa de producatorul software-ului ofertat de monitorizare si supraveghere video ?in copie certificata conform cu originalul;9.Inginer absolv. studii sup. specialitatea Electronica si Telecomunicatii/Informatica/Automatizari si calculatoare sau echivalent-prez.CV, diploma studii, Autorizare/Certificare pt instalare, punere in funct., intretinere, emisa de prod. Echipam. firewall si switch ofertate;10. ISO 9001:2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2 Ofertantul trebuie sa prezinte maxim 3 (trei)documente / contracte / procese verbale de receptie, prin care sa confirme livrarea in ultimii trei ani de produse similare cu obiectul contractului, cu o valoare cumulata a contractelor de minim 2.200.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2012 10:00
Locul: sediul municipiului Drobeta Turnu Severin, str. Maresal Averescu nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Da, membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA prin P.O.R.2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor?poli de crestere?, Domeniul major de interventi 1.1-Planuri integrate de dezvoltare urbana; Sub-domeniul , ,Centre urbane?.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
1. Durata contractului: maxim 5 (cinci) luni dar nu mai tarziu de 24.06.2012;2.In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au acelasi pret, pentru departajare se va solicita depunerea unei noi oferte intr-un plic inchis si sigilat, la o data care va fi anuntata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213104641, Fax: +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE ACTUL PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDICMUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: STR.MARESAL AVERESCU NR. 2, Localitatea: DROBETA TURNU SEVERIN, Cod postal: 220131, Romania, Tel. +40 252314379, Fax: +40 252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2011 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer