Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Simplificarea procedurilor administrative pentru IMM prin introducerea de birouri unice one stop shop


Anunt de participare numarul 84320/14.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: Calea Victoriei nr.152, sector 1, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, of.postal 22, Romania, Punct(e) de contact: MARICEL DANCEANU, Tel.021/2025180, Email: [email protected], Fax: 021/2025195, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Simplificarea procedurilor administrative pentru IMM prin introducerea de birouri unice one stop shop
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul principal al proiectului (obiectivul specific) are in vedere imbunatatirea calitatii si eficientizarea furnizarii serviciilor publice destinate intreprinderilor mici si mijlocii, prin simplificarea procedurilor administrative cu impact asupra infiintarii sidezvoltarii IMM, prin introducerea de birouri unice /one stop shop.
Scopul presupune actionarea in doua directii prioritare: Simplificarea procedurilor administrative si reducerea timpilor si costurilor aferente acestora, in beneficiul IMM si alintreprinzatorilor, prin infiintarea si operationalizarea biroului unic / one stop shop.
Dezvoltarea capacitatii administrative a MIMMCMA in special cea a Directiei de politici, dezvoltare si cresterea competitivitatii pentru IMM, comert interior si cooperatie, in ceea ce priveste livrarea unor servicii publice de calitate si eficiente, prin simplificarea procedurilor administrative pentru infiintarea si dezvoltarea IMM, prin training de specialitate destinat personalului, analize si studii axate pe identificarea modelului de birou unic adaptabil pentru Romania, fundamentarea cadrului legal si definirea solutiei tehnice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
72222000-7-Servicii de analiza strategica si de planificare a sistemelor sau a tehnologiei informatiilor (Rev.2)
73000000-2-Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de prestari servicii pentru Simplificarea procedurilor administrative pentru IMM prin introducerea de birouri unice one stop shop
Valoarea estimata fara TVA: 3, 930, 156RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicitata garantie de participare pentru etapa I urmand sa se solicite pentru etapa II 75.000 Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute in articolul 180 si 181 din OUG 34/2006.
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent) din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administrator,
Cazierul judiciar pentru administrator,
Certificatul de atestare fiscala, Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
Cazierul judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil),
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente.
Formularul cu informatiile privind cifra de afaceri si profitul net pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a candidatului( operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2006, 2007, 2008 trebuie sa fie de minim 900.000 Euro si media profitului net al candidatului pe ultimii 3 ani trebuie sa fiepozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Candidatul va prezenta declaratia privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani si formularul cu Experienta similara.Pentru fiecare contract mentionat in lista se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului;tipul serviciilor/activitatilor prestate;perioada in care s-a realizat contractul;valoarea contractului. sursa de finantare a contractului. Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si depuse in original sau copie legalizata.
Resurse umane si structura managementului
Candidatul va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si informatii referitoare la personalul angajat.
Operatorul economic va trebui sa implice in echipa de management al proiectului expertii cheie.
Pentru expertii cheie se vor prezenta: a. O lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului .b. Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie .Pentru a verifica indeplinirea cerintelorpentru fiecare expert cheie propus ofertantul va depune:
- copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
- copii ale certificatelor sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV.
c. Declaratie de exclusivitate si disponibilitate semnata in original de fiecare expert cheie propus in oferta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniul formularii, implementarii si evaluarii politicilor publice la nivelul administratiei publice prin intermediul a: Element 11 proiect de asistenta tehnica pentru administratia publica , derulat in ultimii 3 ani, in Romania sau intr-un stat membru al UE, cu finantare din fonduri structurale sau similare(fonduri europene de preaderare, Banca Mondiala, BERD, BEI) care sa fi avut ca obiect interventii publice pentru simplificarea administrativa si imbunatatirea mediului de afaceri, inclusiv a IMM-urilor, cu valoare minima de 500.000 euroElement 21 proiect in domeniul implementarii de solutii IT similare din punct de vedere al functionalitatilor cu cele cerute pentru scopul proiectului, in valoare minima de 400.000 euro.Cerintele de experientaale expertilor cheie: Expert cheie 1 - expert in domeniul managementului de proiectePregatire profesionala si aptitudini(la nivel minim)- studii superioare universitare de lunga durata;
- cunostinte foarte bune de limba Engleza- certificare in domeniul Managementului de proiecte(PMI, IPMA, APM sau echivalent)Experienta profesionala generala(minimum)-minimum 5 ani experienta manageriala, in domeniu;
-participare la minimum 5 proiecte de asistenta tehnica pentru administratia publica centrala, cu finantare din fonduri publice nationale si internationale (Fonduri Europene, Banca Mondiala, etc), cu tematica relevanta pentru acest proiectExperienta profesionala specifica (minimum.)-cunoasterea procedurilor administrative si mecanismelor specifice pentru realizarea acestui proiect, demonstrata prin participarea ca manager de proiect la minimum 2 proiecte cu acelasi grad de complexitate, inclusiv in domeniul sectorului IMM;
-experienta referitoare la cadrul institutional, legislativ si procedural de gestionare a Fondurilor Structurale si de CoeziuneCerintele pentru ceilalti experti sunt prevazute in Documentatia de atribuire atasata.(datorita lipsa spatiu SEAP)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Dispozitiile Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.51/2009 si necesitatea recuperarii intarzierii la graficul de derulare a activitatilor prevazute in documentatia Contractului de finantare cu AM.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
1.Situatia ec. Finan.( media cifra afaceri)2.Capacit. tehnica si profes.( nr.proiecte anterioare, experienta profes. generala si specifica a expertilor)Metodologia de punctare este in doc.de atrib
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2009 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoanele imputernicite in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social EuropeanProgramul Operational Dezvoltarea Capacitatii AdministrativeDomeniul de interventie 2.2. Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalului Bucuresti, Sectia a-IX-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 - 408.36.00, Email: [email protected], Fax: 021-408.37.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Resurse umane , legislatie , juridic si management
Adresa postala: Calea Victoriei nr, 152, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel.0212025449, Fax: 0212025138
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2009 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer