Licitatie Publica - Simulator DP Clasa 2
Anunt de participare numarul 132795/31.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran nr. 104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: Cristalina Stoian, Tel. +40 241664740, In atentia: Elena Ghita, Email: [email protected], Fax: +40 241617260, Adresa internet (URL): Str. Mircea cel Batran nr.104, Constanta, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Simulator DP Clasa 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran nr.104, Constanta.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitionarea unui Simulator DP Clasa 2 destinat:
-asigurarii dobandirii cunostintelor, competentelor si experientei in exploatarea navelor suport pentru industria petroliera;
-cresterii gradului de calificare si competitivitate a personalului navigant din Romania;
-satisfacerii nevoii de competenta a operatorilor economici ce desfasoara activitati legate de extragerea si transportul petrolului si gazelor naturale de pe platf.Marii Negre.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34152000-7 - Simulatoare de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Simulatoare de formare in domeniul transportului maritim international al marfurilor, Simulator DP Clasa 2 - 1 (unu) bucata.
Valoarea estimata fara TVA: 153, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect maritim romano-norvegian , ,RoNoMar''-Grant in cadrul proiectului de cooperare norvegian.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Formularul nr. 1 nu se solicita eventualilor subcontractanti.
b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta Formularul nr.1.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006,
a) Formularul nr. 2 nu se solicita eventualilor subcontractanti.
b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.
c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006,
2. Ghiorghe BATRANCA, Presedinte Comisie de evaluare
3. Paulica ARSENIE, Membru Comisie de evaluare
4. Radu HANZU, Membru Comisie de evaluare
5. Cristalina STOIAN, Membru Comisie de evaluare
6. Cecilia BALANESCU, Membru Comisie de evaluare
7. Elena MAXIM , Membru de rezerva Comisie de evaluare
8. Adrian BRANZA, Membru de rezerva Comisie de evaluareIncadrarea in situatia prevazuta la art. 69 cu 1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Are obligatia de indeplinire a cerintei:
a) Eventualii subcontractanti;
b) Fiecare asociat, in cazul depunerii unei oferte in asociere;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta Formularul nr. 5.Cerinta nr. 4
Certificat de atestare fiscala -eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate.a) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul etalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
b)Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr. 5
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local - eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale - din care sa reiasa situa?ia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate.a) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul etalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
b) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr. 6
Cazier judiciar al societatii - eliberat de Ministerul Administratiei si Internelor- Inspectoratul General al Politiei Romane ? Inspectoratul de Politie al judetului in care ofertantul are sediul sau certificat echivalent.
Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnat autorizat si stampilat.Cerinta nr.8
Declaratie pe propria raspundere, in original, privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor sau orice alt document emis de autoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2006. (Daca este cazul).
Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document ofertantul va prezenta in original, o declaratie pe propria raspundere, semnata de catre persoanele autorizate si stampilata. Cerinta nr. 1
Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal, sau secundar, producerea sau comercializarea produsului solicitat prin prezenta documentatie de atribuire.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
a) Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnat autorizat si stampilat, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu max.30 zile inainte de date depunerii ofertelor)
b) Ofertantul clasat pe primul loc, in urma desfasurarii fazei finale de licitatie electronica, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata - in cazul depunerii documentului copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnat autorizat si stampilat.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catresustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2 (pentru persoane juridice/fizice straine)
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana, original.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea sau documentele nu sunt in termenul de valabilitate, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra de afaceri globala aferenta obiectului contractului pe ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, sa fie de minim 300.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani
Nivel minim necesar produse furnizate: 150.000 euro fara TVA
Cerinta nr.2
Certificare privind conformitatea produselor: ?CERTIFICARE DE TIP?
Cerinta nr.3
Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant
Cerinta nr.4
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul).
Cerinta nr.5
Informatii privind asocierea
Cerinta nr. 1
Documente emise de organisme acreditate cu informatii privind standarde de asigurare a calitatii
Cerinta nr. 2
Documente emise de organisme acreditate cu informatii privind standarde de protectie a mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul, in lei fara TVA;b)numarul de runde electronice: 1 (una);c)durata unei runde: 1 zi(24 ore);d)Valoarea procentuala a pasului de licitare este de min. 0.01% din valoarea estimata;e)valori limita pana la care pretul poate fi imbunatatit, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: nu exista valori limita, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG nr. 34/2006;f)informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic SEAP va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: numarul participantilor la licitatia electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LD_12_SimDP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2012 12:30
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104 ?Sala de Consiliu, etaj 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect maritim romano-norvegian , ,RoNoMar''-Grant in cadrul proiectului de cooperare norvegian.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Program maritim romano-norvegian , ,RoNoMar''- Grant in cadrul proiectului de cooperare norvegian)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Decizia autoritatii contractante poate fi contastata in termen de 10 (zece) zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Maritima din Constanta
Adresa postala: Mircea cel Batran nr. 104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel. +40 241664740, Email: [email protected], Fax: +40 241617260, Adresa internet (URL): www.cmu-edu.eu
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2012 13:04