Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Simulator Full Mission Ship Simulator cu functionalitate DP Clasa 2


Anunt de participare numarul 118064/29.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala:  str. Mircea cel Batran nr. 104 cod postal 900663, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900663, Romania, Punct(e) de contact:  Cristalina STOIAN, Tel. 0241/664740, In atentia:  Elena GHITA, Email:  [email protected], Fax:  0241/617260, Adresa internet (URL):  str. Mircea cel Batran nr. 104 cod postal 900663, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte insitutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Simulator Full Mission Ship Simulatorcu functionalitate DP Clasa 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Maritima din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia, in conformitate cu Sectiunea III- Caiet de sarcini, a unui , ,Simulator Full Mission Ship Simulator cu functionalitate DP Clasa 2??care: - sa asigure crearea cunostintelor, a competentelor si experientei necesare in domrniul transportului maritim international al marfurilor, efectuarea acestuia in conditii de siguranta, intr-un mod eficient si cu respect fata de mediul inconjurator;
- sa raspunda cerintelor de pregatire/instruire ale segmentului maritim de piata, cerintelor industriei de la uscat si ale celei de remorcaj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34152000-7 - Simulatoare de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu Sectiunea III - Caiet de sarcini: 1 bucata sistem simulator
Valoarea estimata fara TVA: 390, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 3.900 euro, respectiv 16.297 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1.Proiect maritim romano-norvegian , ,RoNoMar''-Grant in cadrul proiectului de cooperare norvegian;2.Completare din venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Situatia personala a ofertantului: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006; 3.Certficat de atestare fiscala - eliberat Agentia Nationala de Administrare Fiscala; 4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local-eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale; 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 6.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta''; 7.Imputernicirea notariala privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului; 8.Cazier judiciar al societatii; 9.Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare: 1.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului; 2.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; 3. Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata: angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica;2.Listaprincipalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani;3.Experienta similara;4.Informatii referitoare la personalul de specialitate. 5.Informatii privind standarde de asigurare a calitatii;6.Autorizari pentru livrarea produselor; 7.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a cel mult 2(doua) contracte efectuate, avand ca obiect livrarea de produse similare respectiv: Simulator Full Mission Ship Simulatorcu functionalitate DP Clasa 2.Suma valorilor produselor furnizate incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate sa fie de minim: 350.000 euro, respectiv 1.462.580 lei, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul.Numarul de runde electronice: 1(una). Durata unei runde: 1 zi(24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
DP_011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2011 11:15
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr.104, Constanta.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect maritim romano-norvegian , ,RoNoMar''-Grant in cadrul proiectului de cooperare norvegian.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Decizia autoritatii contractante poate fi contestata in termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractanteconsideratnelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Maritima din Constanta
Adresa postala:  Str. Mircea cel Batran, nr.104, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900338, Romania, Tel. 0241/66.47.40, Email:  [email protected], Fax:  0241/61.72.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2011 17:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer