Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sine de cale ferata


Anunt de participare (utilitati) numarul 50791/25.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala - Serviciul Achizitii Publice, Tel.0724399101, In atentia: Daniela Manea, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sine de cale ferata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsele se vor livra la statia CF Orastie cu descarcare in Halta Aurel Vlaicu baza RK, pentru destinatarul Sectia L5 Deva, Str.Horia, nr.12-14, oras Deva, Judetul Hunedoara, Romania, cod postal 330044, telefon /fax: 0040-254-21 57 38.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conditia de livrare DDP - Delivered duty paid, VAT unpaid (Halta Aurel Vlaicu named place of destination) Livrat taxe vamale platite, TVA neplatita (locul de destinatie convenit Halta Aurel Vlaicu), conform INCOTERMS 2000, conform cu , ,Conditiile speciale de contractare.Receptia calitativa preliminara la producator de catre receptionarii CNCFCFR-SA, se va face pe cheltuiala furnizorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29813120-8 - Sine de cale ferata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Sine tip UIC 60 marca 900A sau sine tip R60 marca M76 sau sine tip 60E1 otel 260, netratate termic, de 25m lungime, cu o gaura la fiecarecapat de sina 2.300 tone
2. Sine tip S 49 marca 900A, sau sine tip S 49, marca M 74, sau sine tip S 49E1, otel 260, netratate termic, de 25 m lungime, cu o gaura la fiecare capat de sina900 tone
Se pot face oferte pentru 1 sau 2 loturi. Nu se accepta oferte partiale in cadrul unui lot.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 480, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: LOTUL I - 95.000 lei, LOTUL II - 35.000 lei, TOTAL - 130.000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat pe anul 2008 conform legii bugetului de stat nr. 388/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere a personalului principal de conducere (administrator, directori si contabil sef) privind situatia personala2.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12C se depune in original;
4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si acontributiei pentru asigurarile sociale de stat la data de 28.02.2008 sau ulterior
5. Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie mai mare sau egal decat valorile prezentate in tabel, pen tru loturile pentru care se oferteaza:
LOTULI 850 000 lei
LOTUL II350 000 leib) Situatia financiaraa ofertantului pe baza datelor contabile pe anii 2005 si 2006, de la autoritatile competente din tara de origine a ofertantului.(1) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Angajamentul ferm va fi depus in original sau in copie legalizata.
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, si va depune in acest sens formularele 12A, 12B si G in original .
(2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (1).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari (formularul C1). Pentru demonstrarea experientei similare, se solicita ca cerinta minima indeplinirea si finalizarea, in ultimii trei ani, a unui contract sau a trei contracte, a caror valoare cumulata, este egala sau mai mare decat valorile prezentate in tabelul de mai jos: un singur contracttrei contracteLEILEILOTULI 850 0002 900 000LOTUL II350 0001 200 000recomandarea semnata si stampilata de beneficiarul produsului in original sau copie legalizata (traduse in limba romana).
b) Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor (conform seriei de standarde STR ISO 9000).
c) Agrementul tehnic eliberat de Autoritatea Feroviara Romana AFERd) Documente care saateste autorizarea de catre producator (fabricant) a comercializariiproduselor respective pentru ofertantii care nu sunt producatori ai produsului si agrementul din tara de origine al producatorului de la care se comercializeaza produsele, aflat in perioada de valabilitate.
e) Certificate de origine ale produselor, care atesta denumirea producatorului originar si tara de origine a ofertantului, conform Codului Vamilor Comunitare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2008 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2008 11:00
Locul: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor care vor avea imputernicire scrisa si copie dupa BI/CI/pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei Nr.5 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40/021/3195180, Email: [email protected], Fax: +40/021/3195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 Sect.3, Localitatea: Bucuresti., Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40/021/3104641, Email: [email protected], Fax: +40/021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCFCFR SA, Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40/021/3151117, Fax: +40/0213151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2008 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer