Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISE MN - Achizitie ,, confectii metalice ? specifice retelelor de medie si joasa tensiune


Anunt de participare (utilitati) numarul 145138/24.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI COPOERU, Tel. +40 213065002, In atentia: Viorica Dima, e-mail : [email protected], Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213065004, Adresa internet (URL): str. Andrei Muresanu, nr. 58, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Filiala de intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV S.A. - SISE Muntenia Nord
Adresa postala: Andrei Muresanu, nr. 58, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100379, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achiziti, Aprovizionare, Depozite, Tel. +40 372440396, In atentia: Viorica Dima, Email: [email protected], Fax: +40 372440304, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Filiala de intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV S.A. - SISE Muntenia Nord
Adresa postala: Andrei Muresanu, nr. 58, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100379, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achiziti, Aprovizionare, Depozite, Tel. +40 372440396, In atentia: Viorica Dima, Email: [email protected], Fax: +40 372440304, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Filiala de intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV S.A. - SISE Muntenia Nord
Adresa postala: Andrei Muresanu, nr. 58, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100379, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achiziti, Aprovizionare, Depozite, Tel. +40 372440396, In atentia: Viorica Dima, Email: [email protected], Fax: +40 372440304, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISE MN - Achizitie , , confectii metalice ? specifice retelelor de medie si joasa tensiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitele S.I.S.E. Muntenia Nord situate in: Ploiesti, Campina, Galati, Buzau, Targoviste, Braila, Focsani
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 59, 942.91 si 1, 043, 559.52RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Nr. Contr. subsecvente / luna :10 ; Cantitate minima / ctr. subsecvent :3 bucati; valoareminima /ctr. subsecvent :500 lei, fara TVA; Cantitate maxima / ctr. subsecvent :25 bucati; valoaremaxima / ctr. subsecvent :8600 lei, fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de , , confectii metalice ? specifice retelelor de medie si joasa tensiune
Cantitate minima :269 bucati
Cantitate maxima :12662 bucati
Cantitatile minime si maxime precizate sunt esimative si mentionate doar pentru a da a o dimensiune asupra anvergurii acordului cadru, autoritatea contractanta neasumandu-si obligatia de a achizitiona cantitatea minima.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44316400-2 - Articole de fierarie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Ans. intindere AUB 750 : min.3 buc., max.400 buc.
2 Ans.intindere+brat. Zn AUB; SC10001: min 1, max15
3 Ans.intindere+brat. Zn AUB; SC10002 : min 3, max20
4 Ans.intindere+brat. Zn AUB; SC10005 : min 3, max50
5 Ans. intindere+brat. Zn AUB; SC15006 : min 3, max50
6 Ans. ntindere+brat. Zn AUB; SC15014 : min 3, max40
7 Ans. intindere+bratara Zn AUB; SE10: min 3, max4
8 Ans. intindere+bratara Zn AUB; SE11: min 3, max4
9 Ans.intindere+bratara Zn AUB; SE4 : min 2, max25
10 Ans.intindere+bratara Zn AUB; SE5 : min 2, max 3
11 Ans.intindere+bratara Zn AUB; SE8 : min 3, max4
12 Bolt T 80: min 3, max260
13 Br.brans., cu carlig pt. suport acoperis: min 3, max200
14 Br. int. pt. stalp lemn BT SL: min 3, max200
15 Br. int. BTC SL pt stalp lemn: min 3, max250
16 Br. sust. pt. stalp lemn BS SL: min 3, max400
17 Carlig balama tip B B4/4: min 3, max200
18 Carlig sust. tip A-2-60 - M12: min 3, max250
19 Carlig sust. tip A-6-120: min 3, max100
20 Carlig U 60-140: min 1, max13
21 Cl.amagnetica de sustinere CLAMS 35-120: min 3, max500
22 Cl. ancora cu brida CA Ø16: min 3, max100
23 Cl. ancora cu trei suruburi M12: min 3, max150
24 Cl. de intindere CLAMI 35-50: min 3, max250
25 Cl. de intindere CLAMI 70-95: min 3, max300
26 Cl. intindere retea CIR 750: min 3 , max250
27 Cons. CSB pt.stalp SC 10001: min 5, max250
28 Cons. CSB pt.stalp SC 10002: min 5, max200
29 Cons. CSB pt.stalp SE 10: min 5, max250
30 Cons. CSB pt.stalp SE 11: min 5, max250
31 Cons. CSB pt.stalp SE4 : min 5, max200
32 Cons. CSB pt.stalp SE8: min 5, max200
33 Cons. CSI, pt. SC 15015: min 5, max50
34 Cons.. CSS, pt.SC 15015: min 5, max62
35 Cons. oriz.d.c. de sust. Sup. CSS, pt. SC 15014 : min 5 , max62
36 Cons.CDV 1100(550), pt.SC 15014: min 3, max71
37 Cons. CDV 1100(550), pt. SC 15015: min 3, max 61
38Cons.oriz. de deriv. simplu circuit CDV 1100(550), pt. SE 8TM: min 3, max54
39 Cons.oriz. de sust. C4S: min 5, max70
40 Cons.oriz de sust.simplu circuit CSO 1100/pt. SC 15006: min 5, max50
41 Cons.oriz CSO 1385, pt. SC 15006: min 3, max165
42 Cons.oriz. CSO 1385, pt. SC 15007: min 3, max122
43 Cons.oriz CSO 1385, pt. SC 15014: min 3, max200
44 Cons.oriz CSO 1385, pt. SE 4: min 3, max92
45 Cons.oriz CSO 1385, pt. SE 5T: min 3, max96
46 Cons sust.C2S: min 3, max200
47 Cons sust.iz. elastica CIE SL, pt. stalp de lemn: min 3 , max33
48 Cons sust.iz. elastica dublu circuit (CDCS): min 3, max74
49 Cons sust.iz. rigida pt. stalp lemn CSO 1385: min 3, max100
50 Consola tractiune C2T: min 3, max150
51 Consola tractiune C4T: min 3, max200
52 Coronam.int. cu iz. El. d.c.CDCI, pt. SC15014 /15015/12-2200/12-3100: min 3, max23
53 Coronam. de intindere s.c. pe stalpi portali CIR 220: min 1, max3
54 Coronam. de sust. in triunghi PT. STALP LEMN: min 1, max3
55 Coronam. Oriz.de sust. dublu circuit CSI min 3 max21
56 Disp. act. manual ext. AME 5 pt.SC 15014/15015/SE 10/ SE 8: min 3, max250
57 Inel cu carlig pt. bransament incastrat in zid tip ICBR: min 3, max170
58 Intinzator retea IR 750: min 3, max400
59 Jug sust. simpla / JSS160-4/M16: min 3, max140
60 Jug sust. simpla / JSS160-M12: min 1, max53
61 Jug sust. simpla / JSS200-4/M12: min 1, max33
62 Jug sust. simpla / JSS200-8/M20: min 1, max33
63 Piesa dist. dreapta PD-12/1-60: min 5, max120
64 Piesa dist. dubla PDD 6: min 1, max53
65 Piesa dist. dubla PDD10: min 1, max53
66 Piesa dist. furca tip PDF 155: min 5, max200
67 Piesa dist. PD 55: min 5 , max200
68 Piesa dist. PDF25/1: min 5, max30
69 Piesa dist.simpla PDS 6: min 1, max53
70 Piesa dist.simpla PDS10: min 1, max53
71 Piesa rasucita PR-6 : min 3, max133
72 Piesa rasucita PR-75 : min 3, max150
73 Placa de protectie pentru ancora: min 1, max33
74 Placute tip C : min 3, max500
75 Platf. de lucru pe doi stalpi (metalica): min 3, max8
76 Platf. transf. pe doi stalpi PTr 400-630 KVA: min 3, max10
77 Platf. transf.pe un stalp cu balustrada PTr 100-250 kVA: min 3 , max9
78 Platf.transf. pe un stalp cu balustrada PTrB 16-63 kVA : min 2 , max4
79 Platf.transf. pe un stalp fara balustrada PTr 100-250 kVA: min 3, max17
80 Platf.transf. pe un stalp fara balustrada PTr 16-63 kVA: min 1, max4
81 Prelungitor : min 3, max300
82 Prelungitor P 750: min 3 , max1300
83 Priza cu 6 electrozi verticali PP 2C3 : min 3, max113
84 Semicolier fixare suport br. 2'': min 3, max203
85 Semicolier fixare suport br.1 1/2": min 3, max443
86 Stelaj intindere pe doi stalpi: min 2, max3
87 Suport desc.cu oxid de zinc SD/ tip stalp: min 3, max73
88 Suport separator STEPNO 24 kV, SCAUN MO: min 3, max110
89 Suport separator STEPNO 24 kV, SCAUN MV: min 5, max58
TOTAL(buc): minim269 , maxim 12662
Valoarea estimata fara TVA: intre 59, 942.91 si 1, 043, 559.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :5217, 80 lei, fara TVAPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor Garantia se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) OP in contul SISE MN - RO38 RNCB 0205 0442 6721 0001, deschis la BCR Ploiesti., saufila CEC. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.b)Scrisoarea de garantie bancara / instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care operatorii economici participanti, aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei, aceasta va fi conform modelului din sectiunea Formulare. c) In numerar la caseria unitati daca nu depaseste valoarea totala de 4000 lei. Ofertantii care fac parte din categoria IMM pot constitui garantia de participare la 50 % din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, si anume : declaratie in conf. cu Anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in moneda Euro se va face la cursul de schimb RON/EURO comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In situatia in care ofertantul depune contestatie si acesta este respinsa de CNSC , autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006, respectiv: 4823, 56 lei. Modalitatea de restituire a garantiei de participare- conform art. 88 din HGR nr. 925/2006, in baza cererii depuse de catre ofertant la sediul autoritatii contractante.Datele de identificare ale SISE ELECTRICA MN sunt: CIF RO17329505 si J40/4454/2005. Modalitatea de constituire este conf. art. 90 din HG 925/2006 : (1) Prestatorul are obligatia de a deschide contul de garantie de buna executie a contractului in termen de maxim 5 zile de la data semnarii acordului cadru.(2) Achizitorul are obligatia de a elibera garantia pentru participare si de a emite ordinul de incepere a contractului numai dupa ce prestatorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie.(3) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% ( 2, 5% pentru IMM-uri )din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA si se va retine din facturile succesive emise de prestator, virandu-secontulconstituit numai pentru garantia de buna executie si comunicat achizitorului. Acest cont va fi inchis pentru prestator si deschis pentru achizitor.(Saualtavarianta : Garantia de buna executie se poate constituiprin scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari) . Modalitatea de restituire este conform art. 92 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduriproprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare - in original;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. - in original;
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu modelul din Sectiunea Formulare- in original;
Nota. Persoanele cu functii de decizie din cadrul aut. contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea su finalizarea procedurii de atribuire sunt: Deliu Alexandru - Director; RusuIoan - Director Tehnic ; Dima Viorica-Sef Serv. Achizitii, Aprovizionare, Depozite; Paraschiv Georgeta - Serv. Achizitii, Aprovizionare, Depozite .
Atentie: Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69 ind 1, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.
4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul"
5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul".
Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
Observatie - ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata.
In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.
6. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita conform modelului din sectiunea Formulare, in original.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.
In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006 Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul", emis, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul trebuie sa contina date reale si actuale la data limita de depunere a ofertei.
Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confiirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza print-o declaratie a operatorului economic.In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul C1 din Sectiunea Formulare. Se va anexa un document constatator / recomandare emis/emisa de unul dintre beneficiarii la care se face referire in Formularul C1, sau o declaratie din partea operatorului economic, in copie certificata "conform cu originalul" .
2. Documente din care sa reiasa alinierea produselor ofertate la standardul SR EN 61284
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii trebuie sa prezinte documente din care sa reiasa alinierea produselor ofertate la standardul SR EN 61284 .
3. Descrieri si/sau fotografii
Modalitatea de indeplinire
Ofertabtii trebuie sa prezinte descrieri si/sau fotografii ale produselor ofertate .
Implementarea standardului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.
Conditie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel cores-punzator al calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2013 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, Ploiesti, str. Andrei Muresanu, nr.58
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 ind. 2 - OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
FISE ELECTRICA SERV - SISE Muntenia Nord
Adresa postala: str. Andrei Muresanu, NR.58, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100379, Romania, Tel. +40 372440396, Email: [email protected], Fax: +40 372440304, Adresa internet (URL): www.electrica.ro.
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2013 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer